Gjest Gjesten Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jeg og ei jente skulle ha oss litt, men så var hu for trang, og vi gikk ikke lengre. Er det noe jeg kan gjøre med dette neste gang? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vær forsiktig. Trygghet gjør det lettere. Og hva du enn gjør, IKKE "kjør på"! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tid, tålmodighet og evt. glidemiddel... Lenke til kommentar
AngelShining Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mye forspill - vil ihvertfall hjelpe litt.. Kan jo finne ut om dette er noe hun har vært plaget med før? En jente kjenner sin egen kropp best. Men ja, mye oppvarming, så burde det nok gå bra. En kvinne kan jo presse et barn ut der - så ingenting er umulig Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde samme problemet, glidemiddel gjør hele forskjellen Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 om du fingrer/sleiker henne til orgasme før penetrering kan det gjøre det hele verre. etter orgasmen trekker musklene til jenta seg litt mer sammen, mao - trangere Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Langt forspill, fingring. Pass på at hun er helt avslappet! Er hun stresset vil hun trekke sammen musklene i skjeden. Men alle har plass til en penis Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 -Nikken: Nåja, kan ikke si meg helt enig. Greit nok de trekker seg sammen akkurat når de kommer, men jeg har ikke vært borti at de forblir sammentrukket :S Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 -Nikken: Nåja, kan ikke si meg helt enig. Greit nok de trekker seg sammen akkurat når de kommer, men jeg har ikke vært borti at de forblir sammentrukket :S så klart ikke forever more, men en liten stund... så om jenta er litt for trang og man gir henne orgasme for så å rett etterpå skal peise på kaaaan det gå skeis Lenke til kommentar
Noork Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) jeg og ei jente skulle ha oss litt, men så var hu for trang, og vi gikk ikke lengre. Er det noe jeg kan gjøre med dette neste gang? Forspill. Forspill til hun er klar (les: skikkelig kåt). Slikking og fingring (gjerne kombo ) bruker å fungere for meg. EDIT: leser ovenfor om orgasme: har erfaring med at noen damer blir veldig ømme etter at de har hatt orgasme. Endret 31. mars 2008 av Noork Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 G-punktet er nøkkelen Noork; Ja, det stemmer. Noen blir ømme Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 -Nikken: Nåja, kan ikke si meg helt enig. Greit nok de trekker seg sammen akkurat når de kommer, men jeg har ikke vært borti at de forblir sammentrukket :S så klart ikke forever more, men en liten stund... så om jenta er litt for trang og man gir henne orgasme for så å rett etterpå skal peise på kaaaan det gå skeis hmm... Når dama får orgasme fortsetter vi til hun får orgasme en gang til. + Hun syns det er enda bedre etter orgasme nr 1. Merker ikke at hun blir trang noen plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg