Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenta er for trang - hva gjør jeg?

Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

jeg og ei jente skulle ha oss litt, men så var hu for trang, og vi gikk ikke lengre. Er det noe jeg kan gjøre med dette neste gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Nikken: Nåja, kan ikke si meg helt enig. Greit nok de trekker seg sammen akkurat når de kommer, men jeg har ikke vært borti at de forblir sammentrukket :S

så klart ikke forever more, men en liten stund... så om jenta er litt for trang og man gir henne orgasme for så å rett etterpå skal peise på kaaaan det gå skeis ;)

Lenke til kommentar
jeg og ei jente skulle ha oss litt, men så var hu for trang, og vi gikk ikke lengre. Er det noe jeg kan gjøre med dette neste gang?

Forspill. Forspill til hun er klar (les: skikkelig kåt). Slikking og fingring (gjerne kombo :) ) bruker å fungere for meg.

EDIT: leser ovenfor om orgasme: har erfaring med at noen damer blir veldig ømme etter at de har hatt orgasme.

Endret av Noork
Lenke til kommentar
-Nikken: Nåja, kan ikke si meg helt enig. Greit nok de trekker seg sammen akkurat når de kommer, men jeg har ikke vært borti at de forblir sammentrukket :S

så klart ikke forever more, men en liten stund... så om jenta er litt for trang og man gir henne orgasme for så å rett etterpå skal peise på kaaaan det gå skeis ;)

hmm... Når dama får orgasme fortsetter vi til hun får orgasme en gang til. + Hun syns det er enda bedre etter orgasme nr 1.

Merker ikke at hun blir trang noen plass

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...