Gå til innhold

Leter etter en kul flipp/slide tlf

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, leter jeg etter en kul flipp eller slide tlf. Den trenger ikke å ha masse funksjoner, men litt er jo fint.

Jeg liker aktivmoduset Nokia mobiler har og finner det veldig praktisk. Om mobilen hadde hatt noe sånt hadde det vært fint.. :)

Prisen spiller ikke så stor rolle men rundt 2500kr er greit. Den kan gjerne være brukt også :p

Har tenkt litt på N76,Neonode N2,W910i.. Men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut Motorola V3i, kan være litt utdatert men stil har den! Kjøpte meg v3i hos pixmania for 1100 kr ink. frakt. Den er en drøm å bruke, og alle vennene mine må absolutt ta og se på den. Ellers har vi jo de nyeste telefonene til motorola RAZR2 v8, har veldig mange funksjoner og en stor flott skjerm på 2 tommer utvendig med touch og en 2.2 tommer innvendig.

V3i: https://prisguiden.no/product.php?productId=41210

v8: https://prisguiden.no/product.php?productId=74666

Lenke til kommentar
Nei har ikke kjøpt en mobil enda.. Jeg vurderer virkelig N76. Men det er jo iiingen som selger en brukt eller noe. Og gidder ikke å betale 3100kr for en mobil, siden jeg har en iPhone og SE K810i.

hva med SE S500i, da? Har en sjøl jeg selger, pga jeg fant ut jeg vil ha en tlf med flere megapiksler på kameraet enn 2.

Opplever telefonen som veldig bra, lader ikke telefonen mer enn max 2 ganger i uka, men nå sender jeg litt sms og har en del anrop, da:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Anbefaler ihvertfall ikke noe fra Samsung, pga dårlig holdbarhet (bare problemer, jo!) og dårlig batteri.

Andre har kanskje andre erfaringer, men har selv hatt Samsung, kjæresten har hatt Samsung + flere andre venner.. Møkk!

Jeg har stikk motsatt erfaringer, min D900 har holdt veldig godt, både med tanke på byggekvalitet og batteri. Ikke at batteriet var veldig sterkt da den var ny, men det har ikke tapt seg så veldig foreløpig etter 18mnd. Ingen slark i slideren eller noe slikt heller, og rask og responsiv i menyene. Jeg kan gjerne anbefale en Samsung slider!

Lenke til kommentar
Anbefaler ihvertfall ikke noe fra Samsung, pga dårlig holdbarhet (bare problemer, jo!) og dårlig batteri.

Andre har kanskje andre erfaringer, men har selv hatt Samsung, kjæresten har hatt Samsung + flere andre venner.. Møkk!

Jeg har stikk motsatt erfaringer, min D900 har holdt veldig godt, både med tanke på byggekvalitet og batteri. Ikke at batteriet var veldig sterkt da den var ny, men det har ikke tapt seg så veldig foreløpig etter 18mnd. Ingen slark i slideren eller noe slikt heller, og rask og responsiv i menyene. Jeg kan gjerne anbefale en Samsung slider!

Kjæresten hadde også D900, og hans erfaring er stikk motsatt av din. Batterilevetiden var utrolig kort, etter få samtaler var batteriet slukt..Han mener også at byggekvaliteten ikke var spesielt solid. Han kunne til slutt ikke bruke den lenger pga batteriet og senderen, som mottok signaler når den selv følte for det...

Jeg og en venninne hadde samme type Samsung, og hun var i kontakt med Samsung for å klage på batteriet på telefonen hennes, 3 mnd etter kjøp. Der fikk hun beskjeden "men batteriene er bare slik", og null mer kundeservice. Jeg kjøpte meg nytt batteri til min samsung for noen mnd siden, fordi jeg måtte bruke den en stund...Selv med helt nytt batteri holdt ikke strømmen i mer enn 1 dag, og da stod den ofte kun på standby i 24 timer etter lading. det er IKKE holdbart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...