Tatt av vinen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Når noen åpner en brus/ølbox. Hva?! Det må da være en av de beste lydene som finnes. Ikke hvis det ikke er din øl/brus. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 babyskriking er forferdeleg, meiner å ha lest at det er meininga at vi skal finne det forferdeleg Såpass at vi får lyst til å vri hodet av stakkaren? Håper jeg ser annerledes på det når det er jeg som får unger.. Viss ikke blir det farlig.. Da er det to av oss... Hater folk som absolut skal ha med seg drittungene i butikken o.l. Hva tror dere oppbevaringsboksene ved inngangen er til? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Folk som puster høylytt med nesen. Det er på grensen til tortur. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 ..Men sann ellers så er det støvsuger som irriterer meg mest. Enig der ass, støvsugere overdøver alt... Det gjør det ikke bedre at mamma har en TURBO-modell (ja faktisk, en turbo modell!!!)... Grunner til at folk puster høyt er pga. trange neseganger... sliter med det når jeg puster fort, dypt eller er andpusten... Tror ikke folk kan noe for det egentlig, når man må puste høyt og holder det tilbake er det jævlig slitsomt... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Derfor åpner man munnen i slike tilfeller, da kan man ta inn større mengder luft med mindre støy. Jeg har selv bare ett aktivt nesebor av gangen etter å ha knekt nesa, men puster ikke som en jævla peisblåser av den grunn. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Sant sant men er det over lengre tid er det udigg for man kan bli tørr i munnen ... Men er helt enig med deg, det er en forjævlig lyd... Spesielt når det er trangt på bussen... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Når noen åpner en brus/ølbox. Hva?! Det må da være en av de beste lydene som finnes. Sier jeg også.. Takk flimzes.. Da vet jeg at jeg ikke er den eneste psykopaten her. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Når noen åpner en brus/ølbox. Hva?! Det må da være en av de beste lydene som finnes. Sier jeg også.. Takk flimzes.. Da vet jeg at jeg ikke er den eneste psykopaten her. Om du noensinne tipper over kanten, ring meg så blir jeg med Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Værst, er dem som synger på dialekt (rogalandsk). Hater også lyden av kjefte preiker. Endret 28. mars 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
.sere Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Når noen ler eller skriker i høyfrekvente toner. Uæ! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Windows 98, The Error Noise. Ingen over, ingen ved siden. Og for HVERT JÆVLA UGYLDIGE TREKK I FREECELL!!! AAAHH! DØ!!! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Windows 98, The Error Noise. Ingen over, ingen ved siden. Og for HVERT JÆVLA UGYLDIGE TREKK I FREECELL!!! AAAHH! DØ!!! *dunt* Denne ligger høyt på lista ja Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 babyskriking er forferdeleg, meiner å ha lest at det er meininga at vi skal finne det forferdeleg Såpass at vi får lyst til å vri hodet av stakkaren? Håper jeg ser annerledes på det når det er jeg som får unger.. Viss ikke blir det farlig.. Da er det to av oss... Hater folk som absolut skal ha med seg drittungene i butikken o.l. Hva tror dere oppbevaringsboksene ved inngangen er til? Unger på fly er verre. Havna på raden MIDT mellom 2 par med hver sin unge, som skreik konstant i 45 minutter. Herregud, det var deilig komme ut. Folk som SPISER høyt, svelger og drikker med en overdrevent høy lyd er også en av de verste lydene som fins Lenke til kommentar
O__o Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ristelyden av mobilen klokka 6.45 om morningen blir kvalm av tanken Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 babyskriking er forferdeleg, meiner å ha lest at det er meininga at vi skal finne det forferdeleg Såpass at vi får lyst til å vri hodet av stakkaren? Håper jeg ser annerledes på det når det er jeg som får unger.. Viss ikke blir det farlig.. Da er det to av oss... Hater folk som absolut skal ha med seg drittungene i butikken o.l. Hva tror dere oppbevaringsboksene ved inngangen er til? Unger på fly er verre. Havna på raden MIDT mellom 2 par med hver sin unge, som skreik konstant i 45 minutter. Herregud, det var deilig komme ut. Men det er fortsatt unger (som griner).. Blir du med i den vesle sekten vår? You are either in, or your head is placed on a pin! Selvfølgelig helt frivillig... Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 babyskriking er forferdeleg, meiner å ha lest at det er meininga at vi skal finne det forferdeleg Såpass at vi får lyst til å vri hodet av stakkaren? Håper jeg ser annerledes på det når det er jeg som får unger.. Viss ikke blir det farlig.. Da er det to av oss... Hater folk som absolut skal ha med seg drittungene i butikken o.l. Hva tror dere oppbevaringsboksene ved inngangen er til? Unger på fly er verre. Havna på raden MIDT mellom 2 par med hver sin unge, som skreik konstant i 45 minutter. Herregud, det var deilig komme ut. Men det er fortsatt unger (som griner).. Blir du med i den vesle sekten vår? You are either in, or your head is placed on a pin! Selvfølgelig helt frivillig... Tja, jeg oppfyller da inngangskravene, så hvorfor ikke? ;D Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Når lærern tegner med kritt på tavla, om h*n kommer feil ut så kommer verdens verste skrapelyd født. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vekkerklokka mi. Den starter veldig lavt og bygger seg oppover. Men jeg våkner av den aller første lave lyden, fordi jeg hater den sånn! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Syns det er irriterende når jeg hører knirkende og "vislende" sykkelkjeder. Det tar bare et par minutter å smøre kjedet for f***! Synes også "BOM"-lyden i windows er irriterende, gnir det inn at du har gjort en feil, eller at noe har gått galt. Endret 29. mars 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Slurping er den absolutt værste. Jeg tåler det meste, men slurping er grusomt. Spesielt høylytt slurping. HVORFOR KAN DERE IKKE VENTE TIL DRIKKA ER KALD?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå