Deem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvilke lyder syns du er mest irriterende? Smatting syns jeg er fælt... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 The most annoying sound in the world / Dum og dummere Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 lyden av småunger som griner.. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 lyden av småunger som griner.. Den er jeg helt enig i Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Knirkingen av den JÆVLA stolen jeg bruker. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Fjortis-jenter som skriker. Og andre jenter som bitcher! Endret 27. mars 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 negler som skraper på ting! klær, være seg.. ALT! Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Argh, ja. Spessielt når de er overlegen og "frekk" før og etter de har skrekket.. Edit: Sikter til det Poor Leno nevnte. Endret 27. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 babyskriking er forferdeleg, meiner å ha lest at det er meininga at vi skal finne det forferdeleg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Høy pusting. Skjønner ikke hva faen som feiler visse folk som gjør at de ikke er bevisste på hvor høyt de selv puster. Gjelder feite såvel som tynne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Smatting er irriterende ja. Også små unger som griner. Faen som jeg hater småunger. :C Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 babyskriking er forferdeleg, meiner å ha lest at det er meininga at vi skal finne det forferdeleg Såpass at vi får lyst til å vri hodet av stakkaren? Håper jeg ser annerledes på det når det er jeg som får unger.. Viss ikke blir det farlig.. Høy pusting. Skjønner ikke hva faen som feiler visse folk som gjør at de ikke er bevisste på hvor høyt de selv puster. Gjelder feite såvel som tynne. Hva med oss som har en smule klaustrofobi, eller som blir lett stresset når det er en hel haug av folk på et knøttlite sted? Men jeg skjønner hva du mener med de som bare går rundt og puster overdrevent mye Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har aldri opplevd at folk med klaustrofobi eller agorafobi puster gjennom nesa når de blir stressa, heller munnen. Det jeg snakker om er dyp snøfting med nesa. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 angående babyskriking så er det vel heller det at man springer til å prøver å gjere babyen glad igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Når noen åpner en brus/ølbox. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Akkurat nå vil jeg si det er det "nye" kjøleskapet mitt, det høres ut som om det sitter en med Downs syndrom og spiller trompet inni der. Forferdelig lyd..Men sann ellers så er det støvsuger som irriterer meg mest. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hater at lillesøstra mi synger. Hyn synger sånn rar engelsk med rare falske ord fordi hun ikke kan teksten, og det er sååå inni helvettes irriterende! På toppen av det hele forsvarer modern henne og gir meg husarrest elns hvis jeg klager eller ber søstra mi holde kjeft. Dette gjelder når sitter i samme bil eller rundt matbordet. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den erkebritiske-overvektig-kvinnlig-kolslunge latteren. herregud så mye jeg hater den. litt vannskelig å forklare Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Når noen åpner en brus/ølbox. Hva?! Det må da være en av de beste lydene som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå