AnAbo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Er det mulig å kople seg forbi ett trådløst nettverk som er sperret gjennom en router? Jeg er på nettverket, men lurer på om det går an å kople seg forbi alle blokkeringene? *er forresten nabb i alt som handler om slikt* Endret 27. mars 2008 av Soetz Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Alt er mulig. Men noe er vanskligere enn andre ting. Hvilken krypteringsteknologi er det snakk om? WEP er lett å knekke. WPA og WPA2 vanskelig. Edit: Skriveleif. Endret 27. mars 2008 av PerB Lenke til kommentar
AnAbo Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) For å være helt ærlig, så vet jeg ikke hvilken beskyttelse jeg er koplet opp mot, men hva måtte jeg gjort hvis det var en WEP kryptering? Og hvordan finner jeg ut adressen til routeren jeg er koplet opp mot? Endret 27. mars 2008 av Soetz Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 *** Nå ønsker ikke vi på diskusjon.no å fremme denne typen. Lovbrudd eller ikke, så er vi ikke spesielt begeistret for spørsmål om hacking eller forskjellige typer "innbrudd" i datanettverk. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg