Gå til innhold

Fahrenheit (Xbox Originals) - Problemer med å komme ut av hangaren

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har problemer med å komme ut av hangaren i Fahrenheit..

Har spillet på PC, og har nå lastet det ned til Xbox360 og spiller det igjennom (rundet det ikke sist, men kom forbi dette stedet)..

Uansett.. Jeg finner de to guttene som leker gjemsel, og har god tid til å komme ut av hullet igjen.. men, jeg får ikke valget om å krype ut! Så derfor ender det opp med at jeg må vente til "lunta" brenner opp, og jeg må kaste meg ut rett før det eksploderer! Jeg må fortelle (som ikke sant er) at jeg ikke klarte å redde alle sammen, og jeg får så - 20 % i mental state..

For, det jo bare 2 smågutter man skal redde, ikke sant!?

Noen andre som har kommet forbi dette her på Xbox360 - Xbox Originals? Hadde dere problemer, eller hva skjedde?

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Har problemer med å komme ut av hangaren i Fahrenheit..

Har spillet på PC, og har nå lastet det ned til Xbox360 og spiller det igjennom (rundet det ikke sist, men kom forbi dette stedet)..

Uansett.. Jeg finner de to guttene som leker gjemsel, og har god tid til å komme ut av hullet igjen.. men, jeg får ikke valget om å krype ut! Så derfor ender det opp med at jeg må vente til "lunta" brenner opp, og jeg må kaste meg ut rett før det eksploderer! Jeg må fortelle (som ikke sant er) at jeg ikke klarte å redde alle sammen, og jeg får så - 20 % i mental state..

For, det jo bare 2 smågutter man skal redde, ikke sant!?

Noen andre som har kommet forbi dette her på Xbox360 - Xbox Originals? Hadde dere problemer, eller hva skjedde?

Takk, takk! :)

Skal ikke si for sikkert,<men jeg tror det er en tre gutter som skal reddes.

sjekk på gamefaqs.

Lenke til kommentar

Okei.. bittelitt flau nå.. Men, det stemmer! Det var 3 stykker! :blush:

Jeg trodde også det var 3 stykker som gikk inn dit, men trodde at broren hans var den ene av de, og han møter man rett etter man kommer inn i selve hangaren.. ..de var altså 4 totalt!

Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...