Mafo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er virkelig 81552333 et gullnummer? Det spørs hvordan du presenterer det. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Tekst-numre" er et fatalt konsept. Lykke til. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har gode script eller noe som kan lage anargammer eller lignende av telefonnummer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Haha, jeg kan selge nummeret mitt til en telefonsextjeneste og bli rik 8D 4001 ELSK Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Tekst-numre" er et fatalt konsept. Lykke til. Tja, det har jo blitt brukt med stort hell i utlandet i laaange tider, og i disse dager når folk alikevell blir vandt med å skrive SMSer med samme "tastaturet" så tror jeg det kan slå ann jeg... Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Haha, jeg kan selge nummeret mitt til en telefonsextjeneste og bli rik 8D 4001 ELSK Var det egentlig så lurt å legge ut nummeret sitt på Norges største forum...? Mye rart folk vettu Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) hjaha dette skal bølles meg... edit: not... Endret 27. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Haha, jeg kan selge nummeret mitt til en telefonsextjeneste og bli rik 8D 4001 ELSK Var det egentlig så lurt å legge ut nummeret sitt på Norges største forum...? Mye rart folk vettu Nummeret mitt ligger veldig mange steder. Jeg er registrert med fullt navn her, og flere andre steder jeg har samme pseudonym. Jeg står i telefonkatalogen, og jeg er registrert i brreg.no med enkeltpersonsforetaksnummer og telefonnummer. Om fok virkelig vil meg noe så får de tak i meg Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det er jo ingen så går rundt å husker nr lengre, enten har du et nr lagret på telefonen eller så ringer du 18xx og får det. Husker ikke sist gang jeg tastet inn et nr... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 – Når forbrukerne ikke husker telefonnummeret etter å ha sett en TV-reklame, vil mange gå på internett for å søke opp kontaktinformasjon. Da vil det dukke opp mange konkurrenter, som kanskje også har et bedre tilbud. Det er kanskje ikke noe nytt, men det er likevel skremmende. En del store dominerende aktører her til lands er helt avhengig av at kunder ikke vet hva de betaler for og hvilke andre tilbud som finnes. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Tekst-numre" er et fatalt konsept. Lykke til. Den må du nesten forklare nærmere!?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Sikkert nyttig for butikker. Lenke til kommentar
manlord Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva da med oss som har M600? Eller andre med forskjellig layout på mobilen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skjønner ikke helt hvorfor det ikke har blitt brukt tidligere. Det er jo ikke noe som må gjøres, det er jo bare å bruke fantasien, og ha det riktige nummeret, så lenge de holder seg innen 8 tegn. Kjedelig med et ett-tall midt i telefonnummeret da.. Ødelegger litt for muligehetene, siden du ikke har noen bokstaver på 1 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det blir fort feil med slik nr. Folk som ikke skriver med ordbok slår fort inn disse feil. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Tekst-numre" er et fatalt konsept. Lykke til. Tja, det har jo blitt brukt med stort hell i utlandet i laaange tider, og i disse dager når folk alikevell blir vandt med å skrive SMSer med samme "tastaturet" så tror jeg det kan slå ann jeg... Det har det, men folk går i stadig mindre grad rundt og husker nummer, man slår det gjerne opp eller lagrer det i vesentligg større grad enn før. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det blir fort feil med slik nr. Folk som ikke skriver med ordbok slår fort inn disse feil. Hæ?? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det blir fort feil med slik nr. Folk som ikke skriver med ordbok slår fort inn disse feil. Hæ?? Skal du skrive kaffe på mobilen uten ordbok trykker en 552333333 og ikke 52333 som med ordbok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det er kanskje ikke noe nytt, men det er likevel skremmende. En del store dominerende aktører her til lands er helt avhengig av at kunder ikke vet hva de betaler for og hvilke andre tilbud som finnes. Som om jeg skulle ha sagt det selv... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 De skal jo ikke SKRIVE "kaffe", og det bør jo de lære seg. Det bør jo være litt forklaring i media om hvordan man forstår seg på dette systemet såklart, og da burde det ikke være noe problem.. De skal jo bare trykke én gang på den knappen som har den bokstaven det er snakk om. Dette har lite med om man bruker ordbok når man skriver meldinger eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg