Mickey Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg er paa utkikk etter et STORT chassi til serveren min. Bruker i dag Aopen HX08, men dette blir for lite naar det er fullt av SCSI disker, CD/CDRW, nettkort og annet stach. Vet at Tech solgte et romslig kabinett for noen aar siden, men dette selges ikke mer. Har ogsaa funnet et stort kabinett fra Lian Li, men disse blir ikke solgt i Norge, ihvertfall ikke PC78, som er det kabinettet jeg sikler etter. Saa jeg lurer paa om det er noen som vet hvor man kan kjoepe et STORT server-chassi. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei! Om du søker etter kabinett på hardware.no sin prisguide burde du finne noen.. Sølv har eg lust på eit Chiftec Big Dragon (blå farge :wink: )Ikkje eit serverkabinett men,liker det likavell eg :wink: Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Har du sjekket http://www.microplex.no ? De selger ihvertfall mange store kabinetter bl.a fra Lian Li , men vet ikke om de har det kabinettet du snakker om.... Lenke til kommentar
_-inv|tro-_ Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hvis du skal ha eit stOrt kabinnet anbefaller eg Lian Li sitt. Ein kamerat av meg har kjøpt seg dette kabinnetet og han er stor fornøyd med det. minuset på kabinnetet er prisen på det. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Skjekk på microplex ja, men legg spesielt merke til image and shapetek server towerne, jeg har et av disse og er storfornøyd. det har hele 10 drivebays, og plass til flere i bunnen. Det har 10 leds, et for hver harddisk du bruker (can også kjøpe display som passer for kr 150,-) EYE 981(ett eller annet) heter modellen jeg har. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 microplex.no har en del store servertower, bla. Addtronics, Chenbro, I&S og Elan Vital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå