johan1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 her kan vi spørre og svare om forskjellig ballteknikk og sånt jeg starter med dette: hvilken skuddteknikk bruker man for å skyte høyt og langt har noen et bilde av riktig teknikk eller noe sånt Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har ikke noe bilde, og jeg vet ikke hva du mener med å "skyte høyt og langt". Mener du langskudd, eller langpasning? Når du skal skyte er det viktig sette stamfoten riktig, og fullføre skuddbevegelsen helt. Hvis du vil slå langpasninger, er det forskjellige teknikker. Det som er viktig uansett, er å være avslappet. Du kan jo eventuelt ta en tur innom et kjekt lite sted som heter youtube, hvor de har en hel masse klipp som viser akkurat dette. Det tar deg mellom 2 og 3 minutter å leite fram Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 hva må jeg søke på Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 johan! MEGET gode spørsmål du kommer med. men med selvstendighet kommer du langt med i livet. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 her kan vi spørre og svare om forskjellig ballteknikk og såntjeg starter med dette: 1. hvilken skuddteknikk bruker man for å skyte høyt og langt 2. har noen et bilde av riktig teknikk eller noe sånt 1. Du bruker skuddteknikk som heter "langpasning" og/eller "langskudd". 2. Riktig teknikk? Det finnes mange teknikker, ha stamfoten bak ballen og skyt... Hvor gammel er du egentlig? Det er så mange rare spørsmål her som du stiller er helt generelle Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Han er vel rundt 13-14 tenker eg Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hm. Da antar jeg du ikke har spilt fotball så lenge? (dette er rettet til Johan). Isåfall forstår jeg hvorfor du spør Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fant han ut av teknikken selv eller Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 her kan vi spørre og svare om forskjellig ballteknikk og såntjeg starter med dette: hvilken skuddteknikk bruker man for å skyte høyt og langt har noen et bilde av riktig teknikk eller noe sånt funker teknikken som de bruker på crossbar challenge? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tja, du skyter kanskje ikke så VELDIG langt da, men greit nok. Det er jo bare å prøve. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Til Johan: Prøv å spille fotball. Gå på banen og lær av andre og spill mye Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Og øv på å skyte, innlegg, pasninger, lobb, forskjellige måter å skyte etc. Egenlæring er den beste måten å lære på Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Går du i fotball? Du burde lære basic ting av treneren din. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 bare et spørsmål først. skal jeg fullføre skuddet helt ut når jeg skyter langskudd? Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja du skal fullføre gjennom ballen. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ja du skal fullføre gjennom ballen. hvor mye Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvor mye? 2 meter? Jeg vet ihvertfall ikke, men du skal gjennom ballen. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja du skal fullføre gjennom ballen. hvor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå