Roland Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 en maskin men ikke på en annen. Jeg har en Compaq MV500 ("15") som virker på alle maskiner. Har en Panasonic Panasync/Pro PL70i ("17") som ikke vil virke på den maskinen jeg ønsker :wink: På den maskinen Panasonicen ikke virker har jeg Geforce4 ti4200 agp8x. På den maskinen den virker på har jeg Nvidia Riva TNT ultra skjermkort. Begge har AMD Athlon XP 1800+. Så det jeg lurer på er egentlig hvorfor den ikke vil virke på den maskinen med GeForce kort i. Har avinstallert driverene som var på den forrige skjermen(Compaq) Når jeg starter maskinen så starter skjermen oxo, men jeg får ikke noe bilde. Vet at det ikke er kablen for det funker på den andre maskinen. Compag skjermen funker jo på begge :o Har prøvd å stille refresh rate oxo. Finner ikke noen speielle driver for Panasonic skjermen på nettet heller. Håper noen kan hjelpe meg :smile: Roland Lenke til kommentar
Roland Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Ingen som har vært borti noe lignende ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå