Gå til innhold

Vil jeg bli fratatt førerkortet etter jeg har fått det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tjener såpass at en bot ikke akkurat tømmer meg for brød i huset.

Jobben her er jeg avhengig av egen bil fra og med 10.04 faktisk, ellers er det game over.

Heller i værste tilfelde, betale et ekstra par tusen i mnd, enn å miste hus, bil og jobb.

Du er 19-20 år og har eget hus? Jøss... Hvaslags jobb tjener man så mye på om jeg får spørre?

Frakt av kokain mellom grensene? :D

Kanskje han bare jobber i pappas firma? Nei, da ville han neppe fått sparken ... jeg er tom for forslag.

Hehe, søte dere er. Nei, jeg jobber ærlig og rederlig for meg selv :-)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke førerkort, så han og jeg ble enige om at vi setter kompis av meg som sjåfør under skademeldinga, slik at jeg slipper teite konsekvenser og at forsikringen vil dekke dette for meg, istedet for å streve ut av egen lomme.

snakk om å ha bæsja på leggen!

Var det sønnen til politimannen som sa at det var greit dere at dere gjorde det slik?? Isåfall bør jo han også straffes.

Jeg tipper bot og noen mnd utsettelse -hvis du blir dømt.

I det han kjørte av sted hørte jeg noe vås om at han ikke hadde lov til å føre en sivil politi tjeneste bil, så jeg ringte opp for å fortelle dette. Evnt. se hva jeg kunne få ut av det. I stedet svarte han ikke. sa til politiet at dette tapte anropet var grunnet at jeg ville be han komme tilbake så vi kunne få gjort dette ærlig i stedet for å prøve å lure oss unna på papirene. Vil det da formilde mine straffer?

Endret av Demander1988
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...