tharshan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hei! Eg har då vore på The Gathering 2008! Multicom hadde sponsa meg E8400 og eg tenkte at eg skulle teste den ut på TG då eg hadde både nitro og tørris tilgjengeleg. Hadde egentleg tenkt å kjøre CPUen på eit Maximus Formula, men den virka plutseleg ikkje. SÅ då måtte eg begynne å isolere Abit IP35 Pro kortet mitt og eg begynte å kjøre tørris på det. Hadde egenlteg veldig lite håp til det kortet sidan SETFSB ikkje funka på den og eg hadde berre abituguru. Men der tok eg feil! Hovedkortet var villeg heilt opp til 577FSB og der klarte eg å kjøre superpi1m, og resultat vart 8,76 sekund! Og dette var med ein CPU frekvens på 5,2 ghz! Eg var svært fornøgd med kortet, og testa vidare på sucidescreen. Etter om og men fann eg ut av at eg skal legge tørris opp på chipsett kjølaren, og det funka fett. Havna plutseleg på 590 FSB! Det vil seie ein frekvens på 5,31 ghz. http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=332251 Testa om eg kunne runde 600 fsb, men det var ikkje snakk om. Men så fekk eg låne kortet til dp og litt nitro av Stoolman. SÅ då satt eg og DDK i gong med benchinga igjen. Då havna FSBen på 594, og der var den pi stabil. Rammen var utweaka, så tiden va ikkje spesielt god. Tenkte eg skulle teste sucidescreen, men det var ikkje mogleg å kome over 594 FSB. Så nå må eg få skaffa eit nytt hovedkort for testing! Oppsett: E8400(Multicom) Abit IP35 Pro/Asus P5E3 WS PRO OCZ reaper PC8500(Netshop) Asus 8400gs Corsair 650W WD raptor 150gb Tusen takk til Multicom som sendte meg prosessoren! Ellers så var ikkjed te mogleg å sette såpass gode resultatar! PS. Bilde kjem opp i kveld Endret 30. mars 2008 av tharshan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kongratz, pene resultater. Var windows tweaket? Funket 5min-isolasjonen min btw? Hadde det litt travelt. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Takker! Einaste tweaken eg brukte var realtime på superpi også avslutta eg explorer. Så det er sjølvsagt mogleg med betre tid. Har ikkje testa kortet etter at du isolerte, vi vart opptatt med qx9650en til The Ghost Men den er der fortsatt. Tenker meg at eg kjem til å få bruk for den ein eller annan gong Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Takker! Einaste tweaken eg brukte var realtime på superpi også avslutta eg explorer. Så det er sjølvsagt mogleg med betre tid. Har ikkje testa kortet etter at du isolerte, vi vart opptatt med qx9650en til The Ghost Men den er der fortsatt. Tenker meg at eg kjem til å få bruk for den ein eller annan gong Til informasjon er det vanlig at RealTime gir høyere SuperPi tid. Om det er prosessorene eller operativsystemet så gjør det er jeg usikker på. Tipper OS. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Har høyrt at det gav lavere tid. Har du testa det ut? Vel, får teste det i kveld i alle fall.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har høyrt at det gav lavere tid. Har du testa det ut? Vel, får teste det i kveld i alle fall.. Jada. Har testet det på både 1m og 32m, ingen gain der. Har ingen tall, men test ut ikveld så får vi høre. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Oppdatert med bilde! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 realtime ser ut til å ha null effekt på core 2 duo per dags dato. egentlig litt rart, da northwood/prescott cpuene likte realtime. man fikk ofte 0.1sek bedre med realtime.. ellers har jeg testet litt med xp theme kontra classic theme.. xp theme = 0.125 bedre i alle testene jeg har gjort. xp theme er vel lik "luna"? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Takker for info! Skal teste ut tweaken når eg skal kjøre på tørris igjen! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 realtime ser ut til å ha null effekt på core 2 duo per dags dato. egentlig litt rart, da northwood/prescott cpuene likte realtime. man fikk ofte 0.1sek bedre med realtime.. ellers har jeg testet litt med xp theme kontra classic theme.. xp theme = 0.125 bedre i alle testene jeg har gjort. xp theme er vel lik "luna"? XP theme er luna ja. Sølv-farge gir litt bedre resultat av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå