Gå til innhold

PS2 eller XBOX

Anubizzzz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei anubizzz, cs kommer på xbox, kjøøøøp deen!

seriøst, det er ikke ett eneste spill på xbox jeg ville spilt dersom jeg hadde fått den gratis, så jeg venter med å kjøpe til det kommer spill til den jeg liker bedre enn ps2 spillene mine.

men liker du spillene som er ute nå er det jo bare å kjøpe, den er jo dritbillig, xbox med 2 spill du kanskje liker for 1500kr!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

personlig hadde jeg helst gått for en xbox og moddet den for å utnytte den fullt ut.

er meget behagelig å kunne spille spill som f.eks halo, project gotham racing, mgs2, splinter cell, doom 3 snart, osv.

disse titlene er en grunn i seg selv til å investere i xbox, men samtidig kommer fordelene med modchip, f.eks overføre filmer til hdd`n som du så kan se. jeg liker rett og slett mulighetene den bringer med seg, med ps2 blir det liksom kun spilling og eventuelt høre på musikk, føler at det blir litt i minste laget. så er det samtidig en stemme som sier at ps2 ikke har så overlegne titler lenger, i begynnelsen stod ps2 mye sterkere i mine øyne, noe som har dabbet av.

de hadde gran turismo 3, tekken 4, gta3, mgs2 solid substance..

dette er de titlene som ps2 har hatt som sine "ess"

så har xbox kommet med titler som project gotham racing,racing eveluzion ( navnet er rart, husker aldri rett navn :p ), dead or alive 3, halo, mgs2, jeg føler personlig at xbox stiller sterkere nå.

gta3 er rett og slett drittkjedelig etter en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...