qeamer Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Heisann, var på sesjon for et par mnd'er siden der jeg sa at jeg ville inn snarest mulig, sjantn sa at det ble antagelig i august. Jeg søkte luftforsvar,samband,infantri. Men har ennå ikke fått noe som helst, tror dere at jeg kommer inn i år på odds? Blir 19 i juni. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Heisann, var på sesjon for et par mnd'er siden der jeg sa at jeg ville inn snarest mulig, sjantn sa at det ble antagelig i august. Jeg søkte luftforsvar,samband,infantri. Men har ennå ikke fått noe som helst, tror dere at jeg kommer inn i år på odds? Blir 19 i juni. Når jeg dro inn søkte jeg meg inn. Grunnen var at jeg hadde fått utsettelse pga skole, jeg valgte å ikke fullføre skolegangen og ville i den forbindelse fullføre min tjeneste. Sendte et skriftlig brev til inntakskontoret og fikk innkallelse i posten 1.5 uke seinere. 2 mnd etter var jeg på rekrutten i madla, stavanger. Så om du vil inn, send en skriftlig søknad og forklar situasjonen og skriv at du gjerne vil inn og fullføre så fort som mulig, så regner jeg med du også får en innkallelse innen et par uker. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar, fungerer vel det samme med mail håper jeg? 1 ting til, var det dit du ville inn? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar, fungerer vel det samme med mail håper jeg? 1 ting til, var det dit du ville inn? En mail er sikkert like godt som et brev. Jeg ble satt i hæren på sesjon, men søkte meg til luftforsvaret og kom inn der. Tjeneste gjorde på F-16 fly i Bodø, forøvrig en konge tjeneste som jeg gjerne hadde gjentatt. Skriv hvor du vil så antar jeg du får ønsket oppfylt, om de har plasser osv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 du kan ringe dem på 03003 (VPV) også, så får du kanskje svar med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå