Gå til innhold

Alan Wake i september?

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

«Alan Wake» i september (PC/Xbox 360)

«Alan Wake» er et psykologisk thriller-spill fra Remedy, som tidligere har utviklet spill som «Max Payne» og «Max Payne 2», og skal etter planen lanseres i september for både PC og Xbox 360.

«Alan Wake» var ett av flere storspill som ble vist frem under E3-messen i 2006. Det har siden da vært mange rykter omkring spillet. Nå ser det ut som om vi endelig skal få en fast dato å forholde oss til.

Håper dette stemmer.

Isåfall blir dette året helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Åja, tenkte at siden det kom fra spillarkivet, så var det bekreftet ^^

Beklager da, men det er jo lov å håpe !

Lenke til kommentar
Åja, tenkte at siden det kom fra spillarkivet, så var det bekreftet ^^

Beklager da, men det er jo lov å håpe !

Eg er 'all in for the small guys' -- men eg er redd at Spillarkivet.no opererar med mykje like metodar som VG/Dagbladet og (spesielt) Itavisen. Dei ser ein artikkel frå ei større kjelde, gjerne ofte engelsk, og overset den direkte - utan å nødvendigvis sjekke kor denne større kjelda får informasjonen sin ifrå.

Spillarkivet oppgir heller ikkje kjelde i denne artikkelen. Men reknar med dei har det frå bloggen som starta det heile, forevergeek.com.

Men kva veit eg, kansje spillarkivet har ein insider hos Remedy.

Som dei sjølv seier, "It's done, when it's done".

Slik var det såvidt eg kan hugsa med Max Payne også.

Elles skal det seiast (og dette er det viktig å få fram) at eg syntes spillarkivet.no er ei flott side, og eg er jamnt og ofte innom og les.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Må bare først og fremst beklage for de falske forhåpninger vi spredde med denne nyheten. Enig at her burde kilden vært vurdert nøyere. Det var som tidligere nevnt her, herfra ryktene startet. Det viser seg at en person har ringt til butikker i England og personen bak disken har sagt september. Han skal visstnok ha en kilde som jobber nærme Micrsoft som også bekrefter dette. Men så lenge Remedy ikke bekrefter dette selv, så er det kun rykter. Remedy har som kjent uttalt at hvis det ikke står noe på den offisielle siden så finnes det heller ingen dato. Spillet er ferdig når det er ferdig, enkelt og greit.

Har nå skrevet en nyhet om at lanseringsmåneden kun var rykter her:

http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=510&type=nyhet

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...