larsingedude Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) er paypal 100% pålitelig? Endret 28. mars 2008 av larsingedude Lenke til kommentar
Toset Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tja. Har ikke bruke Paypal noe særlig selv, men jeg tviler egentlig på at de hadde kunne vokst seg så stor og utbredt med mindre det faktisk var pålitelig da. Jeg stoler på det ihvertfall. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 har brukt paypal en god del, er trygt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 PayPal er pålitelig. Hvorvidt en selger f.eks. på eBay er pålitelig er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Så hvis jeg skal kjøpe noe fra ett sted og bruker paypal, den oppgitte prisen de krever er 20 usd, kan det da hende at de tar 10000usd fra kortet? (bruker pappas) Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Så hvis jeg skal kjøpe noe fra ett sted og bruker paypal, den oppgitte prisen de krever er 20 usd, kan det da hende at de tar 10000usd fra kortet? (bruker pappas) Nei, du betaler gjennom PayPal og da trekker PayPal KUN det du tillater dem å trekke, verken mer eller mindre. Det du beskriver vil ikke skje. Det jeg tenkte på i mitt forrige innlegg var at det slett ikke er sikkert at selger faktisk sender varen selv om du har betalt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Så hvis jeg skal kjøpe noe fra ett sted og bruker paypal, den oppgitte prisen de krever er 20 usd, kan det da hende at de tar 10000usd fra kortet? (bruker pappas) Nei, du betaler gjennom PayPal og da trekker PayPal KUN det du tillater dem å trekke, verken mer eller mindre. Det du beskriver vil ikke skje. Det jeg tenkte på i mitt forrige innlegg var at det slett ikke er sikkert at selger faktisk sender varen selv om du har betalt. Merk at PayPal oppererer med egen valuta, som er litt høyere enn vanlig valuta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå