Hoon Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Har nå oppdaget en side som heter www.fitday.com fantastisk side til og holde oversikt over hva man FAKTISK spiser! Jeg har kommet frem til at jeg får i meg rundt 2000kcal om dagen som egentlig er dobbelt så mye som hva jeg anntok først Fordelingen ligger på 37% fett, 39% karbs, og 24% protein(109gram) Tenkte jeg skulle prøve og redusere både karb og fett mengeden og erstatte det med proteiner. Tenkte også og legge meg på 2500kcal daglig, hva synes dere om det? Jeg vet at det høres absurd ut at folk skal slite med og spise nok på diett, men det er faktisk sånn at før man blir klar over hva man putter i seg så kan man spise ting med veldig mye energi, f.eks nå består middagen min av 400kcal, før var det rundt 1200, men mengden mat som kommer inn er ca den samme. Etter at jeg oppdaget polly småsulten så fant jeg ut at det var en bra måte og booste kcal på, ta det som ett mellommåltid, inneholder også mye sunne fettsyrer. Endret 16. april 2008 av Hoon Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvordan funker den fitday sida? du registrerer alle dine måltider så regner den ihop tipper jeg? Velger du utifra en ferdig liste eller kan du registrere dine egne matvarer? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Det er ferdig registrerte matvarer men jeg valgte og legge inn alle jeg bruker selv, litt mye jobb i starten. Man legger rett og slett inn allt man spiser i løpet av en dag også får man en oversikt på slutten av dagen, det er også mulighet til og registrere vekt der, noe som ikke er kjempe nødvendig men en kjekk til og ha Vil abosulutt annbefale det til og få litt oversikt over kostholdet, det er også mulighet for og hente ut raporter på f.eks hvor fettet du inntok kom fra den måneden eller hvor mesteparten av proteinene du får i deg kommer fra. I startfasen er det litt pes hvor du må veie opp ca hvor mye hver ting veier f.eks en brødskive etc etc. Det er veldig lurt og legge inn næringsinnhold basert på 100g og deretter legge inn hvor mye du spiste Men er det noen som har noen kommentarer i forhold til den forrige posten min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå