Gå til innhold

Burnout Paradise - Spørsmål og svar

janan71

Anbefalte innlegg

Fant ikke noen egen tråd for Burnout Paradise, laget derfor denne.

Spørsmål:

Sliter veldig med å få til 10x og 20x boost chain. Trenger litt tips til hvordan jeg kan få til dette.

Har prøvd tipset med å drifte i en sirkel inne på baseball stadion, men får det ikke til å fungere. Holder inne L2, R2 og boost, og drifter hele tiden. Boosten bygger seg opp til å begynne med, men etter 3x/4x boost chain er det stopp, blir da en 2-3 sek pause i boosten og jeg begynner på nytt. Veldig irriterende. Har prøvd omtrent alle speed cars (har 73/75 cars).

Kan noen gi meg et tips ellet to til hvordan dette kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man kjører i motgående kjørefelt bygger boosten seg fort nok opp til at man får burnout chain så lenge man vil. (Til man smeller inn i en møtende bil da...)

Smeller inn i en møtende bil ja, er nettopp det jeg sliter med her, klarer maks 5-6 boost chain på denne måten... 20x boost chain virker jo helt umulig å få til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Finn fotballstadiumet.

Så bare drifter du med boosten holdt inne. Da skal det går å spinne i ring til du har 100x boost hvis du vil.

Funket fint for meg.

Trenger ikke være på stadiumet heller, bare du har en stor åpen plass.

EDIT: Ta og legg denne i felleskategorien kanskje? Vi har jo dette på 360 også :)

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Finn fotballstadiumet.

Så bare drifter du med boosten holdt inne. Da skal det går å spinne i ring til du har 100x boost hvis du vil.

Funket fint for meg.

Trenger ikke være på stadiumet heller, bare du har en stor åpen plass.

Har prøvd dette, drifter og drifter uten problem, men boost chain stopper på 3x/4x hver gang. Hvorfor?

EDIT: Ta og legg denne i felleskategorien kanskje? Vi har jo dette på 360 også :)

Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Prøv en kjappere bil tenker jeg.

Trur ikke det går helt i starten av spillet.

Du må finne en spesiell vinkel du holder når du kjører i sirkler, så det skal holde hele tiden, det skal fungere hvis man prøver litt.

Slet selv i starten.

-

Raporter førsteposten din, så blir den flyttet for deg :]

Lenke til kommentar
Prøv en kjappere bil tenker jeg.

Trur ikke det går helt i starten av spillet.

Du må finne en spesiell vinkel du holder når du kjører i sirkler, så det skal holde hele tiden, det skal fungere hvis man prøver litt.

Har ingen problem med å komme i drift, kan drifte så lenge jeg vil.

Problemet er at boost chain'en blir avbrutt etter 3x/4x hver gang!

Fryktelig irriterende og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har prøvd nærmere 50 ganger med så å si alle speed cars jeg har. (Har 73/75 biler).

Lenke til kommentar

Du kan gå online, hvis du er med 6-7 andre spillere er det færre andre biler på veien, da går det greit å kjøre i motgående kjørefelt på I-88. Kan også være en fordel å kjøre en litt tregere bil, f.eks. en SI-7, så du har litt bedre tid på å svinge unna. Evnt. en PCPD Special, og heller kjøre hele runden rundt byen uten å blunke med øynene... ;)

En ulempe er jo at noen andre kan ta takedown på deg, som en gjorde på meg etter 19 (!!!) burnouts... :mad:

Lenke til kommentar

20x boost chain i boks!

Trikset er å starte et stunt run før du begynner. Under et stunt run er det nemlig mye mindre biler på veien!

Oppskriften blir da:

1. Ta den tregeste speed car'en du har.

2. Start et stunt run i nærheten av motorveien.

2. Kjør opp på motorveien og over i motsatt kjørefelt.

4. Trykk på boost og hold denne inne til du har 20x boost chain.

Da det nå er mye mindre biler på veien bør du relativt lett klare en hel runde eller to uten å krasje.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det veldig enkelt, jeg bare hosta et unranked online-game, la opp en rute rundt byen med checkpoints som fulgte de mest lettkjørte veiene.

Så venta jeg til jeg fikk en fyr som joina spillet, og starta det :)

Jeg kjørte med den treige SI-7-bilen, men det var vel fordi den er enkel og kontrollere.

Jeg kjørte seff i oncoming oxo da :p

Det spiller vel ingen rolle hvilken bil du bruker heller :p

Edit: leif

Endret av FunkyHunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...