Gå til innhold

2x komponent konsoller 1x tv

Paulex

Anbefalte innlegg

Som sikkert mange andre har jeg 2 konsoller med komponent kabler.

Har i HDTV som er plassert slik at det er ett lite helvete å få byttet kabler på konsollene bak.

Hvordan kan jeg løse dette problemet? Noen som har samme problem?

(letet etter lignende poster, fant ikke)

-Pål

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har boksen det linkes til selv, og tro det eller ei men er lite eller ingen signalkvalitets endring som jeg kan se. Switcher mellom PS2, X360 og Wii og alt ser like pent og fint ut som om jeg kobler direkte til TVen. Overaskende til den prisen.

Lenke til kommentar
Har boksen det linkes til selv, og tro det eller ei men er lite eller ingen signalkvalitets endring som jeg kan se. Switcher mellom PS2, X360 og Wii og alt ser like pent og fint ut som om jeg kobler direkte til TVen. Overaskende til den prisen.

Jeg har den selv, og har sluttet å bruke den. Jeg synes det var merkbare signaltap, og uklart bilde, spesielt på 360.

Lenke til kommentar

Bruker denne boksen på PS2 og Wii, merker ikkje noe signaltap på disse konsollene. Eg hadde egentlig forventet dårligere bilde, så eg sier meg overrasket over denne boksen. Greit den føles billig(noe den også er^^ ) men den gjør jobben glimrende nok for min egen del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

skjønte det, og har allerede en lignende.. Men, her blir lyden kjempe svak dersom jeg har 3 konsoller koblet til samtidig.. Bildet ser jeg ikke så mye tap i da.. har en billig 37", og er ikke så nøye på det egentlig.. men, vil ha noe som funker.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...