Paulex Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Som sikkert mange andre har jeg 2 konsoller med komponent kabler. Har i HDTV som er plassert slik at det er ett lite helvete å få byttet kabler på konsollene bak. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Noen som har samme problem? (letet etter lignende poster, fant ikke) -Pål Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det finnes bokser som kan switche komponent-signal, f.eks. denne. Eller du kan kjøpe deg en A/V-receiver som har flere komponent-innganger. Endret 27. mars 2008 av _crs_ Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva med denne da ? http://www.modnet.no/product_info.php?prod...1f5b594fa8044e9 Så ikke så stor og stygg ut som den boksen Blir ikke signalet noe dårligere med en kabel som dette/den boksen ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har boksen det linkes til selv, og tro det eller ei men er lite eller ingen signalkvalitets endring som jeg kan se. Switcher mellom PS2, X360 og Wii og alt ser like pent og fint ut som om jeg kobler direkte til TVen. Overaskende til den prisen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har boksen det linkes til selv, og tro det eller ei men er lite eller ingen signalkvalitets endring som jeg kan se. Switcher mellom PS2, X360 og Wii og alt ser like pent og fint ut som om jeg kobler direkte til TVen. Overaskende til den prisen. Jeg har den selv, og har sluttet å bruke den. Jeg synes det var merkbare signaltap, og uklart bilde, spesielt på 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Bruker denne boksen på PS2 og Wii, merker ikkje noe signaltap på disse konsollene. Eg hadde egentlig forventet dårligere bilde, så eg sier meg overrasket over denne boksen. Greit den føles billig(noe den også er^^ ) men den gjør jobben glimrende nok for min egen del. Endret 28. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja som sagt merker ikke mye til noe kvalitetstap selv om den er billig. Er en god mellomløsning til jeg får penger til å handle inn en skikkelig reciver for dette formålet. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg kjøpte en billig boks til dette på eBay og ser ingen forskjell på dette og direktelink. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kan noen si meg målene på den boksen fra modnet? hadde vært flott i alle fall så vet jeg hvor den kan stå om jeg kjøper den.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kan noen si meg målene på den boksen fra modnet? hadde vært flott i alle fall så vet jeg hvor den kan stå om jeg kjøper den.. boks? det er da ingen boks. Den blir pent nødt å henge i kablene gitt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nå begynte jeg virkelig å lure.. synes det virkelig ser ut som en boks jeg! Den jeg mente ja, Mala Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nå begynte jeg virkelig å lure.. synes det virkelig ser ut som en boks jeg! Den jeg mente ja, Mala trodde du mente den switche "klumpen" i post #3. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 skjønte det, og har allerede en lignende.. Men, her blir lyden kjempe svak dersom jeg har 3 konsoller koblet til samtidig.. Bildet ser jeg ikke så mye tap i da.. har en billig 37", og er ikke så nøye på det egentlig.. men, vil ha noe som funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå