Gå til innhold

Fifa 08 - Online

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål angående fifa online.

1. Hvor kan man se rankingen din?

2. Hvor kan man se info om de man spiller mot? Nasjonalitet, alder osv?

3. Er det noen sted man kan chatte med de man spiller mot? Slik er det vel på 360?

4. Hva annet kan man gjøre på Fifa online? alt jeg ser er å spille vanlig match eller joine en liga.

Håper på hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Gå inn på http://www.easportsworld.com/index_enGB.html

Du må registrere/logge inn. Her finner du hele din online profil med statistikk, rank etc.

Et annet spørsmål:

Jeg har ikke spilt FIFA så veldig mye, og jeg har stort sett tapt eller spilt uavgjort når jeg spiller online. I går kveld gikk jeg mot en svært etterlengtet seier. Jeg ledet 1-0 og fikk 2-0 når det var spilt i 89 minutter. Da sluttet bare personen jeg spilte mot. Slike folk burde brenne i h.....

Mister man poengsum, seier og alt når slike kjipe folk bare hopper av rett før slutt?

Lenke til kommentar

Vet ikke om en mister det, men har opplevd akkuratt samme etpar ganger. Er utrolig kjiipt, eneste en kan trøste seg med er at de får høyere DNF (did not finish) prosent. En kan velge å sette opp et custom game istedet der en bla. kan stille inn max tillate DNF-prosent på motstanderen din (kan aldri være lavere enn ens egen).

**Edit: skrivefeil

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar
Hei!

Gå inn på http://www.easportsworld.com/index_enGB.html

Du må registrere/logge inn. Her finner du hele din online profil med statistikk, rank etc.

Et annet spørsmål:

Jeg har ikke spilt FIFA så veldig mye, og jeg har stort sett tapt eller spilt uavgjort når jeg spiller online. I går kveld gikk jeg mot en svært etterlengtet seier. Jeg ledet 1-0 og fikk 2-0 når det var spilt i 89 minutter. Da sluttet bare personen jeg spilte mot. Slike folk burde brenne i h.....

Mister man poengsum, seier og alt når slike kjipe folk bare hopper av rett før slutt?

nei, du får en 3-0 seier

Lenke til kommentar
Vet dere hvor man kan se nasjonaliteteten til de man spiller fra?

Kan bare se etter kamp. Gå 'my online karriere', så ser du fakta om poeng og annet. bla med L1/R1 eller R2/L2. På en side der står alle de siste online kampene dine og nasjonalitet til de du har møtt.

Det som er forbaskende kjipt er at de kampene man leder 4-0 og man detter ut grunnet dårlig connection, de får man ikke. Skal sies at hvis man bryr seg om rankingen, så kan det gå utover sixaxis'en. :thumbup:

Lenke til kommentar
Vet dere hvor man kan se nasjonaliteteten til de man spiller fra?

Det står jo navnene til folka...levelen deres...flagget deres(nasjonaliteten) og connection quality bak der igjen....

Kan bare se etter kamp??? Hvor tar dere dette fra da??

På skjermen min fremfor meg nå så har eg en fra tyskland,en fra UK,Irland,Sveits..såeh...vet ikke hva folk mener når de sier du ikke kan se noe før etter kampen eg

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Eg går innpå online game modes-----online custom match---online lobbies...så velger eg som regel my contry eller my level...de står all info om spillerene

hehe folkens, alle snakker om forskjellige ting.. online lobbies er lobby, mange folk (som meg) går bare inn på quick ranked match (evt. unranked) og spiller.. her kan du IKKE se nasionalitet før du spiller kampen men bare etter.. derimot er det online lobbies som diesel nevner her, og der er det invite opplegg, og før du spiller kan du se navnene og flagg til alle i lobby :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du se det etter matchen?

hmm er ikke på ps3en nå men skal prøve å huske.. my fifa 08, my online career? eller var det kanskje litt mer komplisert? men ihvertfall, gå inn på my fifa 08 tror jeg, og skal være der et sted. men er sikker på at siste "valget" er "my online career".. også må du vel trykke på L1 et par ganger til man kommer til recent games, og der står det alle du har spilt i det siste, og da kan du bare gå inn på profilene deres og se hva du ønsker! btw, jeg er litt nysjerrig om det var i my fifa 08, så si ifra her :!:

Lenke til kommentar
Hvordan kan du se det etter matchen?

hmm er ikke på ps3en nå men skal prøve å huske.. my fifa 08, my online career? eller var det kanskje litt mer komplisert? men ihvertfall, gå inn på my fifa 08 tror jeg, og skal være der et sted. men er sikker på at siste "valget" er "my online career".. også må du vel trykke på L1 et par ganger til man kommer til recent games, og der står det alle du har spilt i det siste, og da kan du bare gå inn på profilene deres og se hva du ønsker! btw, jeg er litt nysjerrig om det var i my fifa 08, så si ifra her :!:

Du kan gå på my fifa, og så på online career, lr lettere, bare trykk på deg selv i lobbyen og trykke på view career:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...