Rampage^ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det noen som vet spesifikasjonene på viftene i disse psu'ene? Lenke til kommentar
pseudofilosofen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Tja, du kan jo ta en titt selv: http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13023 Anders Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Mulig at jeg er blind, men jeg kan ikke finne noe fornuftig info på viftene som sitter i psu'et ved hjelp av den linken. Jeg er ute etter hvor mye luft de klarer å skyve. Lenke til kommentar
pseudofilosofen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ok, jeg kan ikke finne akkurat det jeg heller.... KAnskje du bør spørre dem her da: http://www.qtec.info/service/support/conta...htm?artnr=13023 Mer finner jeg ikke, sorry. Anders Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Noise level less than 33 dB(A).. trenger du å vite noe mer da? Det er støyen som teller, ikke hvor mange watt de bruker eller hvilken volt de går på... Lenke til kommentar
LL Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvor mye luft de skyver = kjøleeffekten. Det er det som betyr noe, dersom en skal bytte vifte i PSUen. Sannsynligvis må du skru opp PSUen og lese på viften hvem so har laget den og modell nummer. Så kan du finne viftemodellen på produsentens hjemmeside. Det er garantert ikke Q-TEC some lager viftene selv... Du kan jo spørre i butikken eller sende en mail, men jeg tviler på at de vet dette. Ellers så kan du jo maile PSU produsent, men om de svarer er langt fra sikkert Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Sånn, da har jeg sendt de en mail.. Q-tec altså. Spennende å se om de svarer og i så fall om de vet noe om viften Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Trenger ikke nødvendigvis åpne strømforsyningen. Bare se igjennom gitteret foran vifta, du skal lett kunne se hvilken type vifte det er. Lenke til kommentar
LL Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 På min PSU er det ikke mulig å se det fra utsiden, men det kommer vel an på viftegrillen... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sitat På min PSU er det ikke mulig å se det fra utsiden, men det kommer vel an på viftegrillen... Med sånn viftegrill som det er på q-tec sin strømforsyning så burde det ikke være noe problem. Har selv en Chieftec strømforsying, og der kan jeg ikke se hva som står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå