Gjest casanovaNOT Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, Har gått i samme klasse som ei jente 2 år på VGS nå og vi har i grunn alltid hatt et greit venneforhold, altså prater ofte osv. Men nå i siste så har vi begynt å prate mer sammen. Jeg har blitt mer interessert i henne nå det siste og har tatt initativet til å prate oftere, ofte over SMS osv! Jeg har ikke fått noen klare tegn på at hu er interssert eller noe, men tenkte jeg skulle invitere henne med ut på noe nå i helgen på en uteplass f.eks...og litt alkohol blir sikkert med i bildet! Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få vite om hu har følesler for meg eller litt interssert eller noe sånt! Noen som har tips til hvordan jeg kan gå fram for å få fram noen signaler som kan si om hu er interssert? Alle tips mottas med megastor takk! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Flørt med kompliment. Forsiktig i starten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Flørt med kompliment. Forsiktig i starten Eller ikke ! Det er få "triks" for det her dessverre, jenter gir ofte hint og bruker kroppspråket for å si at de er interesserte. På de fleste jenter kan man egentlig se det lett som bare det, men det krever trening Det tipset jeg vil gi til deg er å anta at hun er interessert.. seriøst, jeg mener det. Hun er antakeligvis det. Bare kjør på du! Lykke til uansett ! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 vet ikke, men kanskje dette kan hjelpe litt? http://www.theattractionforums.com/forum/s...read.php?t=3825 Lenke til kommentar
Gjest Guest_weiss_* Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei igjen! Det blir sikkert en tur ut i helga, men er det noen som har noen klare tegn på hva jeg bør se etter hvis jeg skal finne ut om hu er interssert eller ikke? Er så spent på om det kan være noe, men er redd for at jeg blir skuffa hvis jeg finner ut at hu ikke liker meg... Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) . Endret 13. mai 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er jo i utgangspunktet noe man er i stand til å oppfatte ubevisst, men som oftest kommer fornuften og usikkerheten i veien. Da er det greit å lære seg hva man skal se etter slik at man også bevisst kan oppfatte det. http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_Metho...tor_of_interest Ellers er det bare ett ord som gjelder: Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå