Gjest Guest_martha_* Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Da var det sånn at jeg er blitt betatt/forelska i en fyr. Jeg så ham på en konsert et par ganger. Jeg vet hva han heter, kan lett finne nummeret hans. Problemet er at han var en av de som spilte der og relativt nylig har blitt litt "kjent" og populær blant de i sitt miljø og damene som følger med. Han bor også ca 3 timer unna. Hvordan kan jeg skille meg ut fra resten av jentene som flørter med ham og fange interessen hans? Det er sjeldent de spiller i nærheten så jeg kan få "tilfeldig" møtt ham og spandert en "uskyldig" øl på ham, og han menger seg ikke veldig med publikumerne heller siden de har blitt populære og jentene maser litt. What to do?? Skal jeg bare håpe på at de spiller i nærheten en gang snart og finne på noe der og da?? Skal jeg prøve å bli kjent med noen han kjenner, men hvordan finner jeg dem?, -og det er vel litt drastisk?! Forslag til hva jeg kan gjøre tas godt i mot! (Har veldig lyst til å bli ordentlig kjent med ham, så jeg finner ut om det kan bli noe ut av det, og om han er sånn som jeg har fått intrykk av at han er.) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dra til en plass de spiller og spander en "uskyldig øl" på ham der? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 1. møt han. 2. knull han. 3. stikk av. Eller prøv å være romantisk. Kanskje det fører til gjentagelse av trinn en og to. Lenke til kommentar
Gjest Guest_martha_* Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 kiwi kun, kan/vil ikke gjøre sånt. Det er vanskelig å få møte ham, OG få ham til å skjønne at jeg ikke bare er "star-struck". Jeg må skille meg ut på en bra måte... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er du sikker på at du ikke ER "star-struck" da? Du har jo trossalt bare sett ham et par ganger på en konsert..? Lenke til kommentar
Gjest Guest_martha_* Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er du sikker på at du ikke ER "star-struck" da? Du har jo trossalt bare sett ham et par ganger på en konsert..? Ja, Det er jeg ikke er det. Jeg vet forskjellen, og jeg er genuint interressert. Man får jo et inntrykk av folk, og kvinner sies at de vet åssen type en person er i løpet av 1-10 av et sekund, så om jeg skulle være star-struck (han er jo ikke big time kjent heller, da), så hadde jeg kommet over det rimelig fort. Jeg vet at det er noe oppriktig som banker inni meg.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vel, hvis du spanderer en "uskyldig" øl på ham, vil du sannsynligvis bare bli sett på som en del av "gjengen" og ikke skille deg ut noe spesielt. Du må prøve å få pratet med ham på en litt annen måte enn den vanlige fyllepraten. Hvis du faktisk ringer ham, tror jeg du vil skille deg ut fra de andre. Du kan også prøve å bli kjent med ham over telefon/ nettet, men det kommer seffer'n an på hvor mye han liker å snakke med folk på den måten. Har du noensinne snakket med ham annet enn "hei" slik at det kanskje er en sjanse for at han husker deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå