Cyphe[R] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei.. Jeg skulle ha sjekket hvordan applikasjoner som kjøres på en Novell server. Noen som vet hvordan jeg sjekker det? Takk Mvh; TGeir Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 okeY! ... kan skrive litt mere utfyllanes lissom .. ... Her på min arbeids stasjon kjører jeg et prog som heter RConsole( som brukes til å remote Novell servere). Får ikke connectet meg til en server, snakket med en kis som sa at jeg måtte sjekke at "rspx" og "rconsole.nlm" kjørte .. hvordan gjør jeg det lissom ?? ... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 "]okeY! ... kan skrive litt mere utfyllanes lissom .. ...Her på min arbeids stasjon kjører jeg et prog som heter RConsole( som brukes til å remote Novell servere). Får ikke connectet meg til en server, snakket med en kis som sa at jeg måtte sjekke at "rspx" og "rconsole.nlm" kjørte .. hvordan gjør jeg det lissom ?? ... Har du webadmin på den ? Hvilken novell ? du kan fexs bare skrive rspx i console . Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 næmmen ... har fixa det ... 8) takk Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 "]næmmen ... har fixa det ... 8) takk Det er tryggere og bruke SSL webadmin en Rconsole . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå