Gå til innhold

Hvorfor bør en nynazist stemme FRP?

Anbefalte innlegg

Vi vet jo alle hvor naive og fordomsfulle FRP velgere er. En annen gruppe hvor vi finner mange naive og fordomsfulle personer er hos nynazistene.

Så da er mitt store spørsmål. Er FRP et passende parti for en nynazist? Hvis du tror ja, så hvorfor?

Egentlig så er det et banalt spørsmål, men jeg tror det vil gi mange artige svar. Sitter noen med "fasit" svaret, så vær så vennlig å ikke avslør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt formålet med denne posten, men regner med at FRPs strenge innvandringspolitikk vil appelere til nynazister. På andre områder er FRPs politikk så lik andre partiers at den ikke gir nynazister noen grunn til å stemme FRP, eller at de heller burde stemme sosialistisk etter søken etter mer kollektivisme.

Lenke til kommentar
Vi vet jo alle hvor naive og fordomsfulle FRP velgere er. En annen gruppe hvor vi finner mange naive og fordomsfulle personer er hos nynazistene.

Jeg vet ikke hvor naiv og fordomsfull frpvelger er, men kanskje du kan fortelle meg det?

Lenke til kommentar

For å unngå forvirring så stemmer jeg FRP btw :p. Men drit nå i delen med naiv og fordomsfull.

Jeg er ute etter å vite hvorfor en nynazist bør stemme FRP!

Tror nok trådstarter er minst like fordomsfull som den gjennomsnittslige frp-velger. :roll:

Ung mann i midten av 20årene, så det er nok godt mulig du traff spikeren på hodet.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Stemmer ikke nynazistene RV? Det stemmer i alle fall mest med den ensrettingen og det totalitære systemet de ønsker seg.

Min oppfatning av dagens nynazister er at mesteparten så og si kun er opptatt av rasehat og dyrking av norsk kultur og etnisitet, samtidig som de ser bort fra de øvrige delene av den nynazistiske ideologien - og at det dermed faller dem lettere å stemme FRP enn RV. FRP står selvsagt ikke for noen av delene, men den langt mer restriktive innvandringspolitikken gjør partiet attraktivt i mangel av et populært ekstremistisk parti.

Edit: la til noe

Endret av operg
Lenke til kommentar
For å unngå forvirring så stemmer jeg FRP btw :p. Men drit nå i delen med naiv og fordomsfull.

Tror nok trådstarter er minst like fordomsfull som den gjennomsnittslige frp-velger. :roll:

Ung mann i midten av 20årene, så det er nok godt mulig du traff spikeren på hodet.

Blargh! Internett-ironi er vanskelig!

Lenke til kommentar
Tar man en kjapp titt på innvandrerne som lusker rundt omkring, så virker ikke en gang FRP sin innvandringspolitikk streng nok. Er ikke rasist på noen måte, men fakta er fakta.

Er innvandring kun negativt da?

Men uansett så har FrP aldri vært i den posisjon at de har fått innvandringspolitikken sin til å være den gjeldende så du kan ikke si noe om politikken til frp er streng nok eller ikke.

Lenke til kommentar
Tar man en kjapp titt på innvandrerne som lusker rundt omkring, så virker ikke en gang FRP sin innvandringspolitikk streng nok. Er ikke rasist på noen måte, men fakta er fakta.

Er innvandring kun negativt da?

Men uansett så har FrP aldri vært i den posisjon at de har fått innvandringspolitikken sin til å være den gjeldende så du kan ikke si noe om politikken til frp er streng nok eller ikke.

Jeg vil si at slik det er nå,så er det mest negativt. Hva får vi ut av det,egentlig? Greit, de tar noen jobber og gjør litt nytte for seg. Men ingenting som vi ikke kunne gjort selv. Men med seg i bagasjen har de voldtekt,kriminelle gjenger,ran og våpen. Jeg har ingenting imot innvandring, men jeg har mye imot at kjeltringer vandrer inn.

Hvorfor importere skurker når vi har mange nok fra før? Eller er det fordi vi ikke har det,kanskje..

Lenke til kommentar
Stemmer ikke nynazistene RV? Det stemmer i alle fall mest med den ensrettingen og det totalitære systemet de ønsker seg.

Er du helt historieløs? Kommunister og sosialister har alltid vært hovedfienden til både nye og gamle nazister. Selv om nynaziztene er mer opptatt i dag av å "forsvare den norske rene kulturen".

Dessuten bør ikke en ekte nynazist stemme. Det strider mot førerprinsippet.

Lenke til kommentar

Tore Tvedt anbefalte vel for en stund tilbake at hans apekatter skulle stemme DLF. Men det var på grunn av DLFs ønske om mer desentralisert styring og utbredt bruk av folkeavstemninger. DLF var ikke spesielt fornøyd med denne støtten...

Grunnen til at en del rasister stemmer FrP er vel ene og alene på grunn av at de er det seriøse partiet med strengest innvandringspolitikk, samt at de vil kutte i utenlandsstøtten. Den siste delen er det vel bare de mest opplyste blant rasistene (altså de som kan lese og skrive) som har fått med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...