Gå til innhold

hjelp med htc S710

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har kjøpt en htc 710 og trenger litt hjelp.

Ved høytaleren der man hører samtaler blinker det hele tiden et grønt lys, er det mulig å skru av den? Og hvis ja hvordan?

Så er det et stort E på øverst på skjermen, hva står den for?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

jeg har kjøpt en htc 710 og trenger litt hjelp.

Ved høytaleren der man hører samtaler blinker det hele tiden et grønt lys, er det mulig å skru av den? Og hvis ja hvordan?

Så er det et stort E på øverst på skjermen, hva står den for?

Takk på forhånd

hei. har htc sjøl og det grønne blinkende lyset har plaget meg å.. veldig på nattan da telefonen ligger ved siden av meg og den ligger å blinker.. utroli iriterende faktisk.

og den E`n tror jeg står for typen av modell det er. er mange forskjellige modeller av 710 med forskjelli software sikkert. må jo være noe sånt.

Lenke til kommentar

Man kan også levere den til resirkulering og kjøpe en annen telefon. Savner ikke den tiden da jeg hadde S710. Dvs. jeg har den fortsatt, men har ikke hjerte til å gjøre noe så ondskapsfullt som å selge den til en uskyldig stakkar :hm:

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Er det ikke bare å legge mobilen med displayet ned?

hehe, det er det enkleste ja :p

Man kan også levere den til resirkulering og kjøpe en annen telefon. Savner ikke den tiden da jeg hadde S710. Dvs. jeg har den fortsatt, men har ikke hjerte til å gjøre noe så ondskapsfullt som å selge den til en uskyldig stakkar :hm:

Hva er så ille med S710 ? Kjenner flere som sier de liker den kjempe godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...