DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Dere som har Raidmax, Blir det trangt oppe med PSU sjekk hardwaren , fordi cpu socket er oppå toppen av hk . Blir det trangt oppe med psu ? Kabinetta er jo bare 41 cm høy Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har selv et RAIDMAX kabinett og har ingen problemer med å sette inn store hovedkort... ATX standaren på hovedkort er maks-størrelser og disse kabinettene er store nokk... Er det problem med noe går det ann å ta ut PSU fra baksiden av kabinettet... 4 skruer... Synes selv at dette er ett topp kabinett... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har et Q-Tec kabinett som er 41cm (!) høyt/lavt. I dette har jeg et ATX hovedkort og har få problemer med plass, bare man holder orden på ledninger med strips/borrelås går det fint... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 4 skruer hva mener du med det? Jeg må ha 6 hk skrue plasser! Blir et så stort hk sånn at hardiskene dekker litt av hk? Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 4 skruer til PSU... Det er et eget deksel til PSU som kan skrues ut... og da trekker du ut heler PSU... Det er massevis av hull til HK skruer... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Du har ikke noen detaljerte bilder av inni kabinettet ditt , og foran , og oppunder der med psu? Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har desverre ikke det... ikke har jeg digitalkamera heller... De bildene som er på Microplex er ikke gode heller... Kan desverre ikke hjelpe deg akkurat der... Men Hvilket hovedkort skal du ha inn i den maskinen da??? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Just take a look i my signatur , viss jeg glemte det der så er det et asus a7n8x deluxe Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sorry, så ikke på profilen jeg... Jeg har et hoved kort med dimensjonene (H) 30,5 cm, (B) 23cm mens du har (H) 30,5 cm, (B) 24,5 cm... Dette vil fungere helt fint... Avstand mellom mitt (og ditt) hovedkort og PSU er ca 5mm.... :o Synst selv at dette er et romslig kabinett.. ingen problemer med montering eller "fixing" av maskin... Har opplevd mye verre kabinett... :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Wuh , 5 mm er ingenting , på mitt kabinett jeg har nå så er avstanden 6 cm :o Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hvordan liker du ditt Raidmax , føles det som kvalitet , og ikke noe skranglekasse , som er skjør som et skjell! Og at det er lett å ha det ryddi i det? Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er ikke det kabinettet som jeg ville ha kalt for skikkelig kvalitet, men greit nok, hadde det litt rotete med flate IDE-kabler :x , men når jeg skiftet til runde kabler ordnet alt seg... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Ah , valgets kvaler! Sitter med valget , chieftech Big tower : Brokk Raidmax : Fare for rot og høye temperaturer , og ikke noe modde alternativer! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva med Lian Li? Verdt de ekstra pengene, det garanterer jeg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har faktisk vært borti problemet med for lite kabinet... jeg kjøpte et kabinett for flere år siden, mne brukte det aldri, men så skulle søstra mi ha pc og da bygde jeg en med det kabinettet, men cpu vifta var for str, så det ble ikke plass, og da måtte jeg kjøpe kitty kabinettet... Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har noen bilder av innsiden av mitt Raidmax kabinett: Kabinettet er lite - JA, men det er utrolig hva du kan få pakka inni! Har vanntank og radiator utenfor kabinettet til jeg får funnet ut hvordan jeg skal få det hele inn i kabinettet. Blir nok kinkig, men det skal gå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå