Lurvefranzen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blir feit og jævlig av det, men jeg kunne faktisk ikke bry meg mindre; det er jo så fantastisk godt! That's the spirit! Alltid. Må selvfølgelig begrense det til 2-3 poser i måneden, men herregud så nam. Jeg tror jeg må kjøpe meg en pose i kveld, nå som vi snakker om det. Smash er sære greier. Av og til synes jeg det er godt, men jeg får veldig fort overdose. Må være saltet... Smash er mektig, man trenger en matglad mage for å kjøre i seg en hel pose. Sombreros selges forsatt på noen butikker... Ok. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har ikke problemer med å spise en stor pose Smash. Jeg kan selvfølgelig ikke være helt stappmett først da... Hvis man synes det er godt nok(noe jeg gjør) har man alltid mageplass til Smash. Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 helt klart Sørlandschips! Er berykta for å spise så mye sørlandschips den orginale salte! mm Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 All Hail The King !!!! Digger denne !!! Verdt hver eneste av de 21 kronene. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Maarud originalchips, selger de den fortsatt? :-O Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sørlandschips! Spansk paprike og persille Ost & løk er i mine øyne den dårligste. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sombreros er veldig god, men jeg foretrekker Pringles Sour Onion. Teller Smash her eller Isåfall er det best. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Maarud originalchips, selger de den fortsatt? :-O Jada, men ikke i alle butikker :/. Lenke til kommentar
enoj Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har dessverre ikke navnet i hodet, men på Deli de Luca i Oslo har de et merke fra USA (tror jeg) som produserer chips som er krydret med chili! Smakte dette for første gang når jeg var i england for et par år siden, og ble mildt sagt hekta.. Føler denne smaken er 1000x mer spennende enn "Salt", "Salt & Pepper" eller "Paprika", som stort sett er alternativene norske produsenter tilbyr.. Anbefales på det varmeste! En liten pose på ca 200g koster nesten 30 kroner på deli de luca. Absolutt verdt det! Ihvertfall bare for å smake .. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du tenker sikkert på Kettle Chips: http://www.kettlefoods.com/our-all-natural-products/chips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå