Jennifer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Maarud sourcream and onion.. er fav her.. "den amerikanske" kalte jeg den når jeg var mindre.. Lenke til kommentar
Nec4re Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Maarud Superchips Kims Snack Chips Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har smakt mye rart av chips, men når jeg handler selv blir det mye de samme to pakkene man går for. Klassikere, begge to, som holder jevnt god kvalitet og som rett og slett smaker utrolig bra. Maarud Salt og Pepper. Maarud Paprika når det er på tide med forandring. Kim's Salt og Pepper variant har det med å smake litt tamt, og den er ofte ikke sprø nok. Pringles er godt til tider, men det er vel strengt tatt ikke chips, det er sprøstekt potetmos. Alle de såkalte gourmetchipsene, stekt i olivenoljer, ekstra sprø, sære krydderier, alt det der blir bare en øvelse i snobberi for min del. En annen liten bit med visdom jeg har fått med meg... Chipsprodusenter har tydeligvis en annen mening av sprø enn jeg har. Supersprø chips er vanligvis ikke sprø i det hele tatt, den er bare hard. For meg betyr sprø at det knekker lett, at det heller brister enn å bøye seg, og at det som regel ikke tåler større påkjenninger. Ekstra sprø chips kan man jo bruke til veidekke om man går tom for grus... Lenke til kommentar
aemil Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Sørlandschips har den diggeste pottisen, men er jeg for gnien når jeg handler, blir det Maarud av et slag. Sourcream and Onion og Ost og Løk er favorittene der. Av Sørlandschips duger alle variantene. Endret 15. april 2008 av AnR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ironisk at jeg blir redd av å høre om akrylamid.....tror nok overvekt tar knekken på meg først lol :/ Bottom line : alt med måte Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Pop Delight cream fresh! Finnes ikke bedre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 -Sørlandschips, helst den med chili og lime, lenge siden jeg har sett den creme fraiche-greia er for sur. -Kims naturchips med noe osteopplegg om jeg ikke husker feil -Maarud ost og løk -Sombreros (teller kanskje ikke som chips?) Ost er tydeligvis greia for meg. Smakte chips med blåmuggost i Egypt en gang... Fysj og æsj Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hva skjedde med Pringles: Hot and Spicy? Eneste chipsen med litt futt i.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 De selger Pringles' Rice Infusions på en Kiwibutikk her jeg bor for bare 5 kroner. Synes ikke det smaker så altfor godt, men prisen er da absolutt overkommelig og en god grunn for å kjøpe den. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Naturchipsen med paprika er luksus. Samme gjelder Sørlandschips, flere varianter. Superchips med dip er også herlig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 KiMs naturchips med ost og persille, den gule pakken. Dessverre ikke lett å få tak i, men den er mycket god. Er ikke så dum den nye grønne pakken heller, vårløk og sort pepper. Den verste chipsen er Maarud salt og pepper, den smaker margarin... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sørlandschips med sitron\pepper og paprika. Hvor ble det av chili\lime? Den likte jeg godt men ikke sett den på flere måneder nå Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sørlandschips Creme Fraiche er min favoritt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Sørlandschips med Havsalt.. og Holiday dip til... Pringles Rice Fusion er skikkelig ekkel /: Endret 23. mai 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg syns sørlandschips og Maarud Sprø er de beste chipsene Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Maarud sprø? Den er jo hard Den er ikke hard, den er god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå