Hotel Papa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Håper ikke dette er en repost, uansett dagens latter ble reddet da jeg leste litt der inne: http://z9.invisionfree.com/Pokeclipse/index.php?act=idx Oh you silly boy.. For a start, you copied that from Wikipedia, one of the most unreliable sources on the internet. And, Nintendo has a portal of some sorts to get into the Pokemon universe, meaning they could have got the idea from that universe and marketed it to younger audiences. You're blinded by stupidity". http://z9.invisionfree.com/Pokeclipse/inde...p?showtopic=448 Endret 26. mars 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg lurer på om siden er satt opp for å vise hvor teit det er å tro på ting som ikke eksisterer. I prinsippet så er ikke dette teitere enn fks. Kristendom. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Den må nesten være det. Dog noen morsomme kommentarer der inne Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vil definitivt si det er teitere en kristendom etc. Det er jo kjent at dette er skapt av nintendo, er jo ikke noe å lure på en gang. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Spørsmålet er vel hva du gjør på det forumet... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hahahahahah For noen tullinger... Det der er jo bare helt idiotisk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Haha. Det sitatet trådstarter nevner minner meg om en donald-historie med omtrent samme tema. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Om 2000 år blir dette tatt dønn seriøst. Garantert. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette er jo akkuratt som i Donald! Da Ole, Dole of Doffen drar til en stor leketøysfabrikk, så er det en svær portal der som en rar mann har bygd, samt alle mulig donaldmons som finnes. Så går Ole, DOle og Doffen inn i denne portalen og tar med seg en gul liten skapning ut igjen, som Donald blir veldig glad i. No shit! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvis du ser på bla. registreringsdatoen til brorparten av medlemmene hersker det vel liten tvil om at det hele er kollektiv trolling. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Spørsmålet er vel hva du gjør på det forumet... En som posta den på break.com Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hmmm... egentlig stinker det 4chan av hele greia. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hmmm... egentlig stinker det 4chan av hele greia. Det ligger ganske tett opp mot 4chan ja.. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Om 2000 år blir dette tatt dønn seriøst. Garantert. Ja, og at en liten gul rotte som kunne skyte lyn med navn Picatchu skal komme og frelse alle på jorden sammen med sine medskapninger ^^ Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja, og at en liten gul rotte som kunne skyte lyn med navn Picatchu skal komme og frelse alle på jorden sammen med sine medskapninger ^^ Pikachu... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette er jo akkuratt som i Donald!Da Ole, Dole of Doffen drar til en stor leketøysfabrikk, så er det en svær portal der som en rar mann har bygd, samt alle mulig donaldmons som finnes. Så går Ole, DOle og Doffen inn i denne portalen og tar med seg en gul liten skapning ut igjen, som Donald blir veldig glad i. No shit! I remember Må se om jeg finner de historiene igjen (var flere hvis jeg husker rett). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Ser ut som at noen har hacka siden Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hah, genialt bilde Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Venusaur i fossil, i glins, i fin.... ahhh. Det var tider det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette er jo akkuratt som i Donald!Da Ole, Dole of Doffen drar til en stor leketøysfabrikk, så er det en svær portal der som en rar mann har bygd, samt alle mulig donaldmons som finnes. Så går Ole, DOle og Doffen inn i denne portalen og tar med seg en gul liten skapning ut igjen, som Donald blir veldig glad i. No shit! I remember Må se om jeg finner de historiene igjen (var flere hvis jeg husker rett). Husker jeg og. Men var da vel bare en historie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå