Gå til innhold

Spørsmål angående nettverk på PS3

Anbefalte innlegg

Ok, har et par spørsmål og problemer når det kommer til nett på PS3.

1. Kan man spille f.eks Fifa online over wireless nett, eller må man ha kabel?

2. Laptopen min klarer å søke seg til nettverk i området, men ikke PS3'n hvorfor?

3. Hva må jeg gjøre for å spille fifa online? Fikse nettet og that's it? Eller må jeg gjøre noe annet også?

Får ikke til dette med nett og jeg syntes det er rart at Playstationen ikke klarer å søke seg til nettverkene. Får prøve med kabal, selvom jeg må flytte TV'n da.

Håper noen kan svare på spørsmålene

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå fikk jeg til nettverket hvertfall, skal se om jeg får til fifa online nå.

du er heldig hvis det funker smertefritt... har ikke fått til fifa online på ps3 siden oktober (da fifa kom ut). når jeg sier at jeg ikke har "fått det til" mener jeg at det funker 1 av 8-10 ganger å bare få connection med noen på en kamp... har prøvd med alt med å få nat 2, som var greit, og åpne alle port og prøvd med trådløs og vanlig nettverkskabel, alt! endte med at jeg kjøpte en 360, live og fifa og da funket det hver gang jeg skulle spille online, så er fornøyd. får legge til at online på ps3 er ellers utrolig utrolig bra og smertefritt med alle andre spill, så synes det var rart at jeg hadde så mye problem med fifa... så du får si ifra om det funker bra for deg, for da er du heldig :)

Lenke til kommentar

du er heldig hvis det funker smertefritt... har ikke fått til fifa online på ps3 siden oktober (da fifa kom ut). når jeg sier at jeg ikke har "fått det til" mener jeg at det funker 1 av 8-10 ganger å bare få connection med noen på en kamp... har prøvd med alt med å få nat 2, som var greit, og åpne alle port og prøvd med trådløs og vanlig nettverkskabel, alt! endte med at jeg kjøpte en 360, live og fifa og da funket det hver gang jeg skulle spille online, så er fornøyd. får legge til at online på ps3 er ellers utrolig utrolig bra og smertefritt med alle andre spill, så synes det var rart at jeg hadde så mye problem med fifa... så du får si ifra om det funker bra for deg, for da er du heldig :)

jeg har ikke hatt noen problemer med FIFA08 på PS3, og jeg har hatt det siden launch date.

Lenke til kommentar

Har det samme probleme her.

Går ut og inn på Quick matcher hele tida for å få det til å funke.

Føler at det lissom Ea sin skyld, dårlig online del på spillene deres. F.eks Army of two

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...