Hotvedt Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Feil sekk og fryktelig gammel tråd. Bratt.no fører jo ikke Deakin sekker mer engang.. Ringte Oslo Sportslager for å høre etter et treff på google, men de sekkene hadde de ikke lenger. Kundebestilling ville de heller ikke ta.. Ser at Scandinavian Photo har den inne til 725,-, men jeg skulle gjerne sett den først Lenke til kommentar
erikman Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 du kan skjekke ut dakine mission på oslo sports lager det er samme som photo bare uten photo blocken Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvis du også vurderer bag, vil jeg foreslå Lowepro Nova5 AW, fin og væretett med plass til alt som står i signaturen min.. 799,- hos JapanPhoto. :-) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva med Tamrac Adventure 9? Jeg sikler etter denne. Plass til laptop er vel det som virkelig vinner meg over. Noen som har noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Selv har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en National Geographic Large skulderveske (NG2477), og senere kanskje en NG 5737 ryggsekk. Får se hvordan skulderveska er først. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har en Dakine Mission Photo sekk. Jeg fotograferte på Vinjerock forrige helg og da hadde jeg dette utstyret med meg. Vanligvis fylles den med dette, og da er den helt full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå