jiggsaw Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 hei! sikkert et skikkelig teit spørsmål, men jeg fyrer løs..... det har seg sånn at jeg har bestilt denne pcen : http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=98754 hovedkortet er Foxconn x38A. det står at det har gb lan... hva betyr dette? jeg får koblet pcen på trådløst internett? ble plutselig usikker her gitt. og så en ting til siden jeg er i gang.... hehe... har dette hovedkortet usb porter i front? slik at jeg får koblet til ting uten å måtte gå bak pcen??? takk hvis noen tar seg bryet med å svare!! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 uten og skjekke for grunding nei, , gb lan er for at du har tilkoblig av lan med 1000mbit hastighet! Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 uten og skjekke for grunding nei, , gb lan er for at du har tilkoblig av lan med 1000mbit hastighet! hehe... sa meg egentlig ingen ting altså må jeg kjøpe noe mer for å koble til det rådløse nettet ? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 GB lanet er for tilkobling med kabel. Vist du skal ha tråløst internett på den kan du kjøpe eit av desse korta. Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 GB lanet er for tilkobling med kabel. Vist du skal ha tråløst internett på den kan du kjøpe eit av desse korta. takk skal du ha kjempefint!! er det noe særlig forskjell på de dyre og billige variantene? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja. enkelt og greit, ja. : D Men tviler på at det billigste er helt f'ed up da. Virker sikkert kjempefint Ang. USB porter i front, så er det ikke noe hovedkortet får gjort med det. Det ligger ferdig i kabinettet (ihvertfall på de fleste kabinetter) så du trenger bare å koble ledningene på riktig sted, så har du USB foran også. Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 okay! da ble jeg litt klokere. supert håper kabinettet jeg har kjøpt har det da... eller så er det litt stusselig. Har sett på bilder og da ser det ut som det er to stk på siden. jaja... det duger vel sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå