brolle Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har kjøpt meg Squeezebox og tenkte å rydde i min etterhvert rikholdige mp3-samling på dataen.Problemet er at filene heter de merkeligste ting som f.eks 001Bruce Springsteen_The rising_glory days eller andre alternativer mens jeg ønsker at filene skal hete Bruce Springsteen - Glory days altså artist og deretter tittel og ingenting annet.Ikke tall og ikke understreker i filnavnet. Dette skal jeg gjøre på over 5000 sanger så her trengs det hjelp. Fins det en enkel måte å gjøre dette på ( og gjerne en bruksanvisning) hadde jeg blitt strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Om tagane er i orden, Mediamonkey. Importer til biblioteket, merk alle (Ctrl + A) og trykk Ctrl + R. Du kan ogso autotage låtar/album ved å søke etter info på Amazon. Det gjer du ved å merke låtane og trykke Ctrl + L. Redigert: Gløymde link: http://www.mediamonkey.com/ Endret 26. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå