Mala Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vagt,rykter, mulig piss og aprilsnarr? Men eg syns å huske at det var snakk om ein RE4 utgave til Xbox 360 for veldig lenge siden også? Uansett at dette med store klyper salt Linky Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøvde pc utgaven, men den gjorde vondt å spille.. Usj. Har fått med meg såpass mye som at dette er ett helt fantastisk spill, så det å gjøre noe annet enn å håpe på at det kommer til hd-delen av den nye generasjonen virker dumt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) PC utgaven var i utgangspunktete ein amputerte og foferdelig utgave som måtte se seg slått på det grafiske av gamecube/PS2 utgaven ( sett bort i fra oppløsning etc.) Men det kom ein patch etter hvert som forbedret grafikken og kontrollene(?) til det bedre. Endret 26. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Måten jeg skaffet det på (pågrunn av kjedelige og negative anmeldelser) hindret meg i å laste ned patcher. Såvidt jeg kom det aldri en demo, og jeg spilte det bare et 20-30 minutter før jeg slettet det, så jeg føler ikke at jeg har gjort noe gærent.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Når sannt sies lastet eg det ned eg også, var umulig å oppdrive GC versjonen av spillet samt eg hadde ikkje så lyst til å kjøpe det til PS2. Men etter 8-9 timer så innsåg eg kor tam og lite stemningsfull grafikken var på PC, så eg skaffet det til Ps2 likevel Halleluja godt spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Utifra hva jeg har hørt må jeg tro deg der. Uheldigvis er den eneste konsollen jeg har for tiden en 360, men med tiden.. hvem vet? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Håper det kjem. Har Wii ed. men taklar ikkje å spele det på den maskina. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tror dette er fake, bare se på coverne: Han gassmaske fyren (tror det er Hunk han heter) er blåaktig på PS3 coveret og grønnaktig på 360 coveret?! Samt at hvis fyren som tok bilde først hadde coverene tilgjengelig, hvorfor ta et så elendig bilde, her lukter det photoshop lang vei, etter min mening. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 kansje han ikkje hadde bedere kamera^^ Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nå ser det ut til at dette var et løst rykte. Capcom har ikke kontorer i San Fransisco. Men litt synd. Det hadde vært tøft med bedre grafikk og ekstra innhold. Jeg hadde i hvertfall kjøpt det, selv om jeg har spillet fra før. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan de ikke bare slutte å remake resident evil 4 sier nå jeg:p Det var et konge last gen spill, ingen tvil. Bare på gamecube og ps2 seff. Men nå er det slutt med resident evil 4, ser frem til 5ern heller. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 http://www.the-horror.com/forums/showthread.php?t=1687 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nå ser det ut til at dette var et løst rykte. Capcom har ikke kontorer i San Fransisco. Men litt synd. Det hadde vært tøft med bedre grafikk og ekstra innhold. Jeg hadde i hvertfall kjøpt det, selv om jeg har spillet fra før. De har kontorer like utenfor. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette hadde jeg kjøpt glatt i så fall =) Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det kommer ikke. Jeg har kontakt med Capcom USA og det vil ikke komme en ny utgave av RE4 utenom mobilversjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Capcom benekter at dette spillet er under arbeid, men her er eit par videoklipp som kan stamme fra spillet(?) : Kilde Endret 30. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 It's a joke. http://www.the-horror.com/forums/showthread.php?t=1710 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Kom vel egentlig ikkje som noe storsjokk:P Endret 31. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nesten litt synd. Jeg likte i alle fall tanken på at Capcom fortsatt trodde på låste kamera-perspektiv som i de tidligere spillene. Det ville økt sjansen for en "sann" Resident Evil-oppfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå