Gå til innhold

Hvorfor ser alle LCD-skjermer så jævlige ut?

Kilronan

Anbefalte innlegg

Er det virkelig bare meg som irriterer meg over at 97% av alle LCD-monitorer er pakket inn mer eller mindre samme gørrkjedelige design av billig og kjip grå/sort plastik.

Eller for å snu på flisa; er det noen som kan tipse om skjermer som virkelig ser bra ut, selv når de er avslått? Jeg er ikke interessert i masse unødvendige lysende knapper og designdill som liksom skal gjøre skjermen "tøff"; jeg vil ha en skjerm som skiller seg ut i positiv forstand - ren og pen som et vakkert møbel. En skjerm som for eksempel kunne stått i stua uten at den får rommet til å se ut ei nerdebule.

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det virkelig bare meg som irriterer meg over at 97% av alle LCD-monitorer er pakket inn mer eller mindre samme gørrkjedelige design av billig og kjip grå/sort plastik.

Eller for å snu på flisa; er det noen som kan tipse om skjermer som virkelig ser bra ut, selv når de er avslått? Jeg er ikke interessert i masse unødvendige lysende knapper og designdill som liksom skal gjøre skjermen "tøff"; jeg vil ha en skjerm som skiller seg ut i positiv forstand - ren og pen som et vakkert møbel. En skjerm som for eksempel kunne stått i stua uten at den får rommet til å se ut ei nerdebule.

Forslag?

https://prisguiden.no/product.php?productId=88911

denne er jo en ganske pen skjerm? eller?

Lenke til kommentar
applecinemadisplay.jpg

Jepp, Apple sine store skjermer er rett og slett grisefine. Skjønner bare ikke hvorfor Apple skal ha monopol på lekre skjermer. Alle PC-skjermer ser omtrent helt like ut mens Apple tilsynelatende er en av få produsenter som har innsett at vi er i 2008.

Synes Samsung i mange tilfeller har levert design et stykke over gjennomsnittet, men synes mye av det siste fra den kanten ser temmelig trøtt ut. Ikke stygt men heller ikke spesielt pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...