Makri Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg ser ofte på forum på leting etter en Arceus, darkrai eller Shaymin eller noen av de andre legendariesene, men ingen inneholder de for ingen vil ha dem? why? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kanskje de rett og slett er så sjeldne at ingen har dem? Uansett, jeg ser ikke noe poeng i å ha ubersjeldne legendaries. Meningsløst, altfor owerpowered Pokemon, og ikke no... Hva skal jeg si, moro å ha. Men men, tilbake til poenget: Er nok rett og slett bare sjeldne. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 ops glem,te å si at det er ofte fordi at mange ikke vil ha ar/gs pokess, og lurte på om det var farlig for spillet elns. ops glem,te å si at det er ofte fordi at mange ikke vil ha ar/gs pokess, og lurte på om det var farlig for spillet elns. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Disse er event-pokemon som kun kan fåes ved spesielle pokemon-events eller..."du-veit-den-triksinga"...her har du guide på forhånd for de tre, nederst: http://serebii.net/diamondpearl/legendaries.shtml Endret 28. mars 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå