dangaute4 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) har eit spille som heiter CS og tre skjermer men probleme er at i mens eg spiller cs og så skal eg snakka med ein på msn så legge cs seg ned på startlinja vis eg trykker på msn.en help?? sikkert lit lite informatio men går vell fint?? Endret 26. mars 2008 av dangaute4 Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er enkelte spill som ikke liker like godt å kjøre i vindu-modus, og hvis du ikke har valgt å kjøre det i et vindu via instillingene i cs (hvis dette da er mulig) så vil det minimere seg når du bruker et annet vindu. Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) så det finnes ingen programm som kan jer at det ikkje legger seg ner??? (Gralla med det 100 innleg heheh) Endret 26. mars 2008 av dangaute4 Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis det ikke er mulig å "run i window" via graphic settings i cs, så kan du prøve å gå inn i steam-directoryet ditt, finne cs.exe, eller hva det heter, høyreklikke på det og velge "run in window mode". Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis det ikke er mulig å "run i window" via graphic settings i cs, så kan du prøve å gå inn i steam-directoryet ditt, finne cs.exe, eller hva det heter, høyreklikke på det og velge "run in window mode". fikke ikkje det til men har windows media center Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå