Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Xell!

Som nemnt i epost (nettopp sendt til deg) så har eg overlatt seatinga på den andre billetten til deg.N.N kjøpte billetten av meg.

Når det gjelder t-sjorte så hadde det vært kult.Eg har ikkje så mange innvendinger på eventuelt val av layout etc.Men,om det blir noko av meiner eg at alle som vil ha t-sjorte har t-sjorter med samme utforming (layout).

Forøvrig vil eg annbefale dei som eventuelt skal reise til The Gathering 2003 for første gang om at vist dykk har tråløst tastatur og/eller datamus bør dykk helst ta med dykk/få låne datamus og tastatur med ledninger.

Dette er fordi om veldig mange på The Gathering 2003 bruker tråløs tastatur og datamus kan det hende at du vil få problemer med å bruke ditt utstyr.

Lenke til kommentar

Da er vi seata. Dere kan alle gå inn og se hvor dere sitter og hvordan andre sitter i forhold til dere. Dersom noen føler de er feil plassert i forhold til ønsker der ehar gitt tidligere så si ifra. Ellers har jeg prøvt å imøtekomme alle ønsker. (nb: alle kan ikke sitte med ansikte mot scenen, så jeg håper det er greit slik jeg har gjort det)

Når det gjelder Tskjortene blir nok disse hvite, ikke sorte, Av den enkle grunn at det er lettere å få tak i billige hvite skjorter enn sorte, og at det er lettere å få et slikt trykk pent på en hvit skjorte. (prisen ejg nevnte forutsetter hvit skjorter)

De som er interesert må sende en mail til [email protected] hvor de forteller meg hvilken størrelse de vil ha og hva som skal være nicket (grunnen til dette er at ikke alle bruker samme nicket på forumet og IRC så jeg vil at dere spessifiserer så jeg ikke skriver noe galt)

Om vi skal ha logo forran eller bak/nick forran eller bak blir egentlig det samme for meg, og hvilken logo vi skal bruke (hva er denne logi-konkuransen som ble nevnt?) må vi bare bli enig om. Dersom det eksisterer forslag til #hw.no-logoer allerede hadde det kanskje vært lurt å lagt dem ut så alle kunne sett dem og eventuelt sagt sin mening om hvem vi skal bruke.

Når det er sagt synes jeg kanskje at det hadde blit stiligst med logo på ryggen og nick på brystet :)

Lenke til kommentar

Fint at folk er fornøyde :)

av logoene synes jeg egentlig denne passer best til tskjorte-trykk

ALternativt denne

Men ingen av dem var på et format det egner seg å blåse opp (bør ære på vektor-format)

Men det hadde vært fint med flere forslag. Husk at den bør passe som tskjorte-trykk.

Fikk også tilbakemelding om at det var helt greit å bruke HW.no logoen og har fått den på et format det er greit å skalere opp.

Lenke til kommentar

Takker for tilbudet sosohal, men vi er allerede seata, så hvis ikke du har skal sitte med oss trenger du ikke sette emg som seater. Men du kan jo prøve å få seateren deres til å sette dere på rad C6 eller C7 :)

Bannerene var jo kule, men bannere passer desverre dårlig på tskjorte trykk (smalt og langt :( )

Det er noen som har "etterlyst" sorte tskjorter som et alternativ, selvom dette blir dyrere, men jeg gidder ikke lete etter billige sorte tsjorter før jeg vet om vi har et trykk som passer på sorte skjorter også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...