Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lodder stemninga litt: Noen som hadde vært interisert i hvite t-skjorter med HW.no logoen og nick til omkring 70-80 kr?

Jeg tenker meg HW.no logoen med @TG2003 under, på magen og nicket på ryggen eller motsatt; logo på ryggen og nick på brystet (venstere side).

Noen tanker/ideer omkring dette?

Lenke til kommentar
Jeg bare lodder stemninga litt: Noen som hadde vært interisert i hvite t-skjorter med HW.no logoen og nick til omkring 70-80 kr?

Jeg tenker meg HW.no logoen med @TG2003 under, på magen og nicket på ryggen eller motsatt; logo på ryggen og nick på brystet (venstere side).

Hehe. Hadde vert kult :)

Lenke til kommentar

Åssen skal du få til det for så lite penger? Men jeg er helt klart for.

Lenke til kommentar

Vel det blir jo en jobb å gjøre, men t-skjorter for 49kr + strykeprint så så er det ikke så mye i direkte kostnader.

Kan ikke folk som er interisert sende meg en epost ([email protected]) med størrelse og hvilket nick de skal ha på.

Dette var primært noe jeg hadde tenkt å gjøre for folka på hw.no-rekka. Utenforstående (sosohal ;) ) kan forhandle seg fram til skjorte hvis argumentene er gode nok ;)

Også: hvilket alternativ er folk mest interisert i:

1: logo på magen, nick på ryggen.

2: logo på ryggen nick på brystet.

Lenke til kommentar

Åpen for alle forslag men vi må bestemme oss samlet (gidder ikke lage 17 forskjellige)

I utgangspunktet så jeg for meg:

1: hw.no logoen på magen med teksten @TG2003 under og nicket øverst på skuldrene.

eller

2: hw.no logoen med @TG2003 under på ryggen og nicket på venstre side på brystet (nicket blir da i litt mindere skrift enn i alt1)

Husk at vi må ha tillatelse til å bruke logoen, så ingen ting er klart.

Trenger også forslag til hva slags type font som skal brukes. (et alternativ der er å f.eks. bruke fonten som er brukt på TG-logoen til @TG2003 for å få en sammenkobling der.)

Lenke til kommentar
Jo vist vi ikke får lov itl å bruke logoen må vi lage en selv. Jeg hadde i alle tilfeller ikke tengt å bruke noe uten tillatelse.

Men hvem kan eventuelt lage en #hw.no@undernet-logo? (jeg har ikke tid)

Vi har vel en del forslag, vi hadde jo en log compo gående. Vi skal ordne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...