SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 ok, alle dere som absolutt skulle sitte ved siden av Anne Slettbakk; det er mora til gadget PS: hu skal ikke være der hele tiden jøss 8) Er jo fint, da får jeg jo ekstra plass Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ok, alle dere som absolutt skulle sitte ved siden av Anne Slettbakk; det er mora til gadget hmm, noen som ikke har lest pakkelista til TG? Det står da klart og tydelig at mødre *ikke* skal være med =) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg skal nok dessverre sitte med noen kamerater, men gi meg nr på rekkka dere sitter på, så skal jeg nok besøke dere :wink: Kan sikkert bli med på en sånn tur ut av skipet for å kjøpe pizza evt ostepølse m/ bacon Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nå er de ned i de med over 40 stk... jeeez. Men Xell, når skal vi starte med å plassere oss? Det jeg mener er, hvordan rekkefølge vi skal sitte i osv. Greit å ha det unnagjort... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg skal ihvertfall sitte med de kule Ikke på en kant! Det har jeg sagt mange ganger nå Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jamen, da starter jeg med det store rekkeoppsettet! 8) :MIDTEN: APPENDIX-SKAARJ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvis det er mulig fordeler jeg oss på 2 rekker sånn at vi blir mest mulig samla i en klynge. Og så midt på en rad som mulig. da blir det 4 stk som blir sittende i ytterkant av gruppa, men ingen sitter på enden av ei rekke (for det er hat). Det er begrensa hvordan man kan få den kabalen til å gå opp. når det blir vår tur til å reservere setter jeg bare folk opp for å få kapra plasser, så får vi bytte oss imellom etterpå (det er veldig enkelt å gjøre). Er forøvrig ikke mulig å komme inn på PTN akkurat nå, så kanskje de setter ned til 30 eller fler nå. det er greit å følge med på hvilke plasser som forsvinner etterhvert. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvorfor er det så ille å sitte på enden av rekka? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Litt ensomt. Jeg vil ikke sitte alene, hvem vil sitte ved siden av meg? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 på endene av rekkene er det mye trafikk. Det av småting som "blir borte" på tg er vel ofte fra folk som sitter på endene. Det var i hvertfall det som ble sagt i fjor; at der bør man ha folk til å passe på sakene sine når man går fra plassen sin. Men ikke vet jeg... tror jeg haddde vært mer plaga av at folk går forbi hele tiden. Det er også derfor jeg har lyst til å få oss plasser så midt på raden som mulig. Da blir det mindere med folk somhar behov for å gå forbi oss hele tiden. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva hvis man skal med seg høytallere og vil vise sin casemod da? Det er eneste grunn til at jeg vil sitte ytterst Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Da bør du passe godt på Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 xell: kor tror du dere blir sittende? sånn ca? liksom.. hvilken del? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 xell: kor tror du dere blir sittende? sånn ca? liksom.. hvilken del? [21:19] <phunkee> Xell, du skal velge plasser i C regionen ikke sant? [21:19] <Xell> hjalp ikke å endre til identify as opera.... tror jeg restarter opera... det har jo funka til nå [21:20] <Xell> E hadde jeg tenkt [21:20] <phunkee> e? [21:20] <phunkee> hmm [21:20] <Xell> eller C7/8 [21:20] <phunkee> C7 [21:20] <phunkee> [21:20] <Xell> hehe kay da [21:21] <Xell> hvis det er ledig der når det endelig kommer til ogg [21:21] <Xell> err oss Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 aha! synes E'en hennes var lur jeg.. jeg hadde og tenkt til å overtale seateren min til det.. men det blir vel F.. jeg har ikke nok makt.. men det ble c jah.. ok! takk! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Er jo godt mulig Xell velger E da. Kommer jo ann på hva som blir tatt og hva andre på hw.no rekka vil men F? Det er jo den "kalde" delen. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 veit! det er ved alle dørene!! men og der det er plassert mest folk.. derfor prøver jeg å få oss inn på e-delen.. lettere sagt enn gjort.. 1 mot 20.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ja det var egentlig utrolig hvor populær F-seksjonen er, men det gjør ikke meg noe. Da er det mer plass igjen på C elelr E. Mend et er vel B og H som er værst (kaldest)!? Jeg tenkte først at E1/2/3 var bra (veldig midt i hallen), men C7/8/9 er jo ikke så langt unna det heller da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ja ikkesant? alle har liksom plassert seg på del F.. jeg vil sitte godt og varmt.. stress å gå med fem gensere hele tiden liksom.. jeg tror ikke "slutten" av c eller "begynnelsen" av e er no dum plass.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg vil sitte på taket .. du fikser det? ... seriøst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå