Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok dessverre sitte med noen kamerater, men gi meg nr på rekkka dere sitter på, så skal jeg nok besøke dere :wink:

Kan sikkert bli med på en sånn tur ut av skipet for å kjøpe pizza evt ostepølse m/ bacon :lol:

Lenke til kommentar

hvis det er mulig fordeler jeg oss på 2 rekker sånn at vi blir mest mulig samla i en klynge. Og så midt på en rad som mulig. da blir det 4 stk som blir sittende i ytterkant av gruppa, men ingen sitter på enden av ei rekke (for det er hat). Det er begrensa hvordan man kan få den kabalen til å gå opp. når det blir vår tur til å reservere setter jeg bare folk opp for å få kapra plasser, så får vi bytte oss imellom etterpå (det er veldig enkelt å gjøre). Er forøvrig ikke mulig å komme inn på PTN akkurat nå, så kanskje de setter ned til 30 eller fler nå. det er greit å følge med på hvilke plasser som forsvinner etterhvert.

Lenke til kommentar

på endene av rekkene er det mye trafikk. Det av småting som "blir borte" på tg er vel ofte fra folk som sitter på endene. Det var i hvertfall det som ble sagt i fjor; at der bør man ha folk til å passe på sakene sine når man går fra plassen sin. Men ikke vet jeg... tror jeg haddde vært mer plaga av at folk går forbi hele tiden. Det er også derfor jeg har lyst til å få oss plasser så midt på raden som mulig. Da blir det mindere med folk somhar behov for å gå forbi oss hele tiden.

Lenke til kommentar
xell: kor tror du dere blir sittende? sånn ca? liksom.. hvilken del?

[21:19] <phunkee> Xell, du skal velge plasser i C regionen ikke sant?

[21:19] <Xell> hjalp ikke å endre til identify as opera.... tror jeg restarter opera... det har jo funka til nå

[21:20] <Xell> E hadde jeg tenkt

[21:20] <phunkee> e?

[21:20] <phunkee> hmm

[21:20] <Xell> eller C7/8

[21:20] <phunkee> C7 :)

[21:20] <phunkee> :D

[21:20] <Xell> hehe kay da :D

[21:21] <Xell> hvis det er ledig der når det endelig kommer til ogg :)

[21:21] <Xell> err oss

Lenke til kommentar

ja det var egentlig utrolig hvor populær F-seksjonen er, men det gjør ikke meg noe. Da er det mer plass igjen på C elelr E. Mend et er vel B og H som er værst (kaldest)!? Jeg tenkte først at E1/2/3 var bra (veldig midt i hallen), men C7/8/9 er jo ikke så langt unna det heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...