Xell Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Glimmrende. Nå er vi 15 . Jeg lurer på hvor lang tid det går fra de begynner på 50 til de har kommet til grupper av 15. Det gjør meg ikke noe om vi ikke får reservere før mandag, for jeg er borte mesteparten av søndagen (eventuelt kan vi reservere søndag morgen, men det tviler jeg på :/ ) Anders; hvis det er ledig plass når vi skal reservere tenker jeg det blir litt til venstre og mer midt på en rad for oss (med det er jo ikke sikkert at det er ledig der da). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg kan spørre, og vi er 20 stk.. Hadde jo vært toppers da, så hadde vi fått seata mye før.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Xell. Rams opp de som skal sitte på HW rekka til nå da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Anne Slettbakk (het ikke hvem dette er ... Gadget??) En jente. Du vet hvor du skal plassere henne Xell Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Anne Slettbakk (het ikke hvem dette er ... Gadget??) En jente. Du vet hvor du skal plassere henne Xell det vet hun ... ved siden av meg! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ved siden av meg! Nesj din tulling. Du vet da klart hvem som bestemmer her (jada, jeg og Hartge får sloss, men du er bare en liten unge i forhold ) + JEG er eldre enn deg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg blir med på rakke og får med meg 19 andre, om jeg får sitte med jenta.. Det er et ultimatum! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg skal Du skal hva da? Les topicen og første innlegg:roll: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg skal Du skal hva da? Les topicen og første innlegg:roll: Er ikke så inderlig lett å skjønne når det er 5 sider i mellom, og vi i mellomtide har fått diskutert en god del annet da. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Alexander Øyen aka K-DoG Opsss...Da skal ikke jeg. :oops: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 nå er det registrering for grupper over 100 8-| og hittils er ingen plasser opptatt ( http://partyticket.net/tg03/seatmap ) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 nå har det gått ned til 50... lurer på hvor lang tid det tar før de er nede på 16? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Vanskelig å si, de kunne godt hatt litt bedre info om dette. Eneste som står er "the limit for reservations will drop gradually from 50 over a week or so." så torsdag kanskje? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Nesj din tulling. Du vet da klart hvem som bestemmer her (jada, jeg og Hartge får sloss, men du er bare en liten unge i forhold ) + JEG er eldre enn deg vel .. vel... ...... Damit! (du er jo ikke mye eldre enn meg da! ... men .. dammit!) Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hvorfor ikke hive noe på forsida om dette slik at alle får det med seg.... sikkert nevnt tidligere men gaddikkje lese over 5 sider Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 kult 17 enig at det sikkert er mange som ike har fått med seg denne tråden og det er dumt. Jeg prøvde å starte opp 2 tråder, en på hw-delen og en på ok-delen av forumet, når jeg dro i gang dette, nettop for at det skulle være større sannsynlighet for at folk skulle få det med seg, men den ene ble spoenstraks stengt. Så startet Hartge denne under søppel og så er det den som har forblitt aktiv. torde ikke starte flere trådeer for info i frykt for å bli banna Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ok, alle dere som absolutt skulle sitte ved siden av Anne Slettbakk; det er mora til gadget PS: hu skal ikke være der hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå