Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som får denne meldingen når du prøver å registrere plass?

:: You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges ::

Eller har vi ikke tilgang til plassregistrering ennå?

Lenke til kommentar
Nei huff, nå fikk jeg noe innmarri lyst til å sitte med dere ,selv om jeg ikke kjenner snurten av noen her :D

Jeg får vell lov til å sitte med dere, you guys? :wink:

Ingen problemer. Jeg "kjenner" jo ingen her :) Er jo derfor vi drar på TG, møte hverandre IR. Xell har kontrollen på hvem som skal sitte på rekka.

Xell: Gidder du å lage til en online page for vår rekke? BTW, åssen går det med hjemmesiden vår?

Lenke til kommentar
Noen som får denne meldingen når du prøver å registrere plass?

:: You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges ::

Eller har vi ikke tilgang til plassregistrering ennå?

saksa fra tg.org:

"Seat Reservations

d'arcy | 06.03.03

reservations open on the 8'th for groups larger than 50 people, so if you want to be sure to get certain seats for your group, appoint a common seater for all the groups tickets.

It's a good idea in general to appoint a seater for everyone in your group, even if your group is only 5 people as the limit for reservations will drop gradually from 50 over a week or so.

The reason for allowing larger groups access to reservations early is to fill up the hall as effectively as possible, so seating large groups first is good for everyone.

Bottom line is: The larger the number of tickets assigned to a seater the earlier you get to reserve your seats."

Lenke til kommentar

King_m: hvor er vision greie? Vi ahr snakket litt om det på kanalen og konklusjonen er at midt på øvere halvdel (se Seatmapen) er mest ideel, men vi får jo se når vi får lov til å reservere hvor mye som allerede er opptatt.

.skaarj: Denne "tradisjonen" startet i fjor, fordi det var mitt første TG og jeg kjente ingen andre som skulle dra. Da ville jeg heller sitte sammen med folk fra forumet, som tross alt har samme interresse som meg, enn å risikere å sitte midt inni en gjeng med cd-spillende fjortiser. I fjor var det bare 5 stk som var enig i denne tankegangen, men vi hadde det morsom. Nå er vi oppe i 13, så jeg tror vi kommer til å få det gøy i år også. Og selvom man ikke kjenner hverandre veldig godt, så blir man utrolig mye bedre kjent etter å sitte sammen 4-5 dager i hallen enn 4-5 dager med kontinuerlig IRC'ing. Så sleng det på og bli kjent med "the gang"

Hartge: IIIIKKKK. Skulle jo selvsagt hatt noe slikt, som vi la opp info på etter hvert, men så var det dette med tid da ;) . Jeg skal se hva jeg får till i kveld, men det blir i alle tilfeller ikke noe fancy greier. Jeg kan html og that's it. Vi får se hva det blir til etter hvert. Men, ja, jeg skal se om jeg får lagt opp en side hvor vi kan legge ut info etter hvert (og bilder etter TG ;) )

Lenke til kommentar

Hartge: Hvilken hjemmeside?

Og hvor mange d00d5 er det plass til på en rekke (min tanke var at jeg kunn e få vår seater (ser faktisk ikke ut til at vi skal ha en :mad:) tilå seate oss ved siden av dere, så kunne jeg sitte på enden, ved siden den som sitter på enden av dere - vi er 20 stk)?

Lenke til kommentar

hvis dere ikke skal ha seater og er 20 stk kan jeg nesten garantere at dere vil få problemer med å få plassert alle ved siden av hverandre. Eventuelt dere må velge en rad ute i enden av hallen. I fjor var det 36 plasser på hver rad (i.e. 36 p åhver halv-rad). Jeg hadde tenkt å bruke begge sider av 2 rader mot hverandre, slik at vi sitter med ryggen mot hverandre. På den måten blir vi mere samlet. Hvis vi i tillegg er ca midt på raden blir det ikke så mye "fremed" trafikk bak ryggene våre. Jeg er åpen for forslag hvis det er noen som har motforestillinger mot dette.

Lenke til kommentar

Hvor har dere tenkt til at vi (hvis jeg blir med) skal sitte hen?

Jeg mener, helt fremme i hallen, atmed scenen, eller helt bakerst atmed inngangen, eller i mdten? jeg vil helst sitte i midten av hallen, for det hadde hvist en tendens til å bli mest brå der fremmst... :lol:

Har liksom ikke bestemnt meg helt enda, siden jeg og en kompis skal til TG, så vet jeg ikke om det er ok for dere om at han sitter på rekka... ?

HAn er ikke aktiv på forumet, desverre...

OG, jeg har liksom mest lyst til å bestemme plassen selv, slik at man ikke får en helt for ræva plass (ifra mitt synspunkt) helt framma, på kanten... Da blir jeg rottesur :grumpy:

Virker jeg ikke litt spoiled eller hva? :wink:

Lenke til kommentar

.skaarj: jeg gjentar; (sitat fra 3 poster opp i tråden ;) ) "....konklusjonen er at midt på øvere halvdel (se Seatmapen) er mest ideel, men vi får jo se når vi får lov til å reservere hvor mye som allerede er opptatt."

Altså; klikk på linken. Øvere halvdel beskirver den delen som ligger på oversiden av midtgangen på seat-mapen. Midt på denne er altså så langt vekk som mulig fra begge inngangene. Det ligger midt mellom lyden fra scenen i den ene enden av hallen og Norske Nerder som lager bye brå i den andre enden av hallen. jeg har også tenkt å plassere oss så midt på en rad som mulig.

Og så kan jeg jo gjenta det jeg sier hver gang noen spør hvor vi skal sitte: Jeg er åpen for forslag. Dersom det er noen som er meldt/ har tenkt å melde seg på, og har veldig spesifike ønsker om hvor vi skal sitt så si i fra!, så skal alle forslag veies opp mot hverandre. En annen ting er at det er mange grupper som får reservere plass før oss så det er ikke sikkert at vi har 100% valgfrihet når det kommer til stykket. Jeg har på ingen måte "enestemme" i dette opplegget, men så lenge ingen andre "stemmer" må jeg jo bare ta en avgjørelse.

Sosohal: angående "problemet "ditt; Dersom dere ikke har seater kan du jo slenge deg på hoss oss go foreslå at de andre velger den samme raden, men det er jo atraktive plasser der midt i hallen så det fylles nok fort opp rundt der, så jeg ser for meg at det kan komme til å bli kaotisk for dere uten seater.

Lenke til kommentar
. Jeg skal se hva jeg får till i kveld, men det blir i alle tilfeller ikke noe fancy greier. Jeg kan html og that's it. Vi får se hva det blir til etter hvert. Men, ja, jeg skal se om jeg får lagt opp en side hvor vi kan legge ut info etter hvert (og bilder etter TG ;) )

Helt greit. Trenger ikke noe fancy, bare en info side uten grafikk.

Jo flere vi er, jo bedre er det, så får vi heller fordele plassene mellom oss etterpå. Fordelen hadde vært og komt over 50personer så hadde vi fått seating tidlig.

Så de som har lyst å sitte i nærheten av oss, men er en del av en annen gruppe. Få gruppen til å velge Xell som seater, så ordner vi plassene til gruppen din etterhvert.

Lenke til kommentar

Ok, I will say this only once! :lol:

Jeg og Appendix (Skaarj og Appendix) vi vil sitte med dere på TG.

Vi vill helst at dere plasserer oss omtrent midt på rekka, helst ikke på kanten. Xell; jeg synes den plasseringa i hallen er helt superb, akkurat der jeg ville ha valgt å sitte hvis jeg kunne bestemme :)

Jeg drar på LAN i helga, så derfor hører ikke dere til noe mer ifra meg før søndag, men plasser meg og Appendix ved siden av hverandre omtrent midt på rekka (helst midt på rekka, da er dere snille :wink: )

Jeg tar nå å setter Xell som seater på partyticket.net.

Appendix skal sitte på venstresiden av meg, og vi vil sitte med fjeset vend mot scenen (ja, vi skal ha kremplassene!)

Jeg sier alt dette fordi jeg ikke aner hva som kan skje i helga, men bare er på den sikre siden :wink:

Håper Xell at dette kan la seg gjøre, for da blir to gutter ifra kirkenes veldig glade! (ok, det hørte ganske klissete ut, men vi blir det, "smiske, smiske") :D

The End

Lenke til kommentar

Det er jo langt fra 50 til 13, og siden de begunner på 50 og går gradvis nedover hadde det ikke gjort meg noe om jeg fikk seater-ansvar for flere. Kan godt plassere grupper på helt andre rader også jeg om det er interresse for det. Men da må jo ting skje raskt da siden 50 starter i morgen. Hvis det er flere grupper som slenger seg på så si i fra hvem som skal sitte sammen og om dere skal sitte sammen med hw.no. Det jeg egentlig savner av info fra TG-crew/PTN er hvor fort de teller nedover; når kan man forvente å kunne starte seating hvis man er 30 eller 20.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...