Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det meg, Hassan, King_M, Xell og allyse

hæ? skal ikke sosohal på hw.no-rekka?

Jeg håper det, men jeg tror ikke det blir noe av. Snakker nemlig ikke en gang med de som skal seate oss tror jeg (kompiser av typen til naboen) - kjenner dem ikke heller, men jeg har sagt i fra at jeg vil.

Lenke til kommentar

Nå har jeg plassert Xell som seater. Få meg midt i klyngen med alle leetsene da :p

Ellers til dere som ikke vil sitte på hw.no rekka. Om dere skal dra med kamerater skulle det vel ikke være noe i veien dere kan sitte ved siden av dem PÅ hw.no rekka?

Lenke til kommentar
w.no rekka. Om dere skal dra med kamerater skulle det vel ikke være noe i veien dere kan sitte ved siden av dem PÅ hw.no rekka?

Nå skal ikke jeg være med på TG :sad:, men jeg synes det er litt teit at newbies som ikke er på hw.no skal være på deres rekke. Heller ha dem ovenfor da?

Lenke til kommentar

Kebab_GUD: passe deg! hvis ikke kommer jeg til å klå på alle nerdere i stedet for omvendt! U'r in deep trouble man!!  :D

Vell Kdog er litt tvilsom. Du skulle bare ha sett de tingene han gjør på andre IRC kanaler og andre forum... Men jeg har ikke trukket Alexander ,men jeg tror han er en tøffelhelt.. ;)

Lenke til kommentar
w.no rekka. Om dere skal dra med kamerater skulle det vel ikke være noe i veien dere kan sitte ved siden av dem PÅ hw.no rekka?

Nå skal ikke jeg være med på TG :sad:, men jeg synes det er litt teit at newbies som ikke er på hw.no skal være på deres rekke. Heller ha dem ovenfor da?

Vell hvis det bare er folk fra forumet som skal sitte der blir det en liten rekke. Jeg ville uansett ikke sittet uten folka jeg kom med.

Lenke til kommentar
Jeg håper det, men jeg tror ikke det blir noe av. Snakker nemlig ikke en gang med de som skal seate oss tror jeg (kompiser av typen til naboen) - kjenner dem ikke heller, men jeg har sagt i fra at jeg vil.

Hvorfor sitter du ikke på vår rekke da?

Lenke til kommentar

For de som enda ikke har fått det med seg; for å lettere samle folk er det enklest å ha èn "seater". Jeg har påtatt meg denne jobben, for jeg synes det er litt kult å sammle folk. Så hvis noen har lyst til å sitte sammen med "likesinnede" HW'ere/Overklokkere/Casemoddere så kan dere nå logge på PTN og gå inn på billetten din. Det har nå kommet opp en parameter som heter "seater" Klikk på den linken og velg "Xell". Dersom dere er en kammerat gjeng som skal dra sammen burde det også gå greit, så sant dere ikke er alt for mange. Bare få alle til å velge "seater" og si i fra hvem som skal sitte sammen. Foreløpig er vi bare 7 så det er ikke noe stort problem. Håper flere slenger seg på. Dersom noen ikke helt skjønner hvordan dette funker så ikke nøl med å spørre. Ta kontakt på PM eller på IRC (#hw.no@undernet)

Lenke til kommentar
trokke jeg får med meg Ida på å sitte der... kjipe greier.. kanskje sitte i nærheten da.. hilse på eller no!  :yes:

okai, gi meg noe e-post eller no til hu derre Ida. Detta må vi få gjort noe med ;)

Men fra alvor til alvor; du blir vel med på "ut-av-skipet-luft-tur-pizza-tur"? Så kan du ta med Ida og så kan hun se hvor feil hun tok av å ikke ville sitte sammen med oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...