Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som blir med en svipptur over grensa og kjøper brus onsdag formiddag? tenkte at det skjer jo ikke så me da allikevel :) så hvis det er flere som kommer tidlig somhar lyst til å bli med så bare regger vi oss og blir borte noen timer. Foreløpig er planen å ta bilen til allyse.

Lenke til kommentar

jeg tror faktisk at butikkene i sverige har åpent da! hvis jeg ikke husker helt feil..  

noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

edit: fant no saker her.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=263514

utifra dette så vil jeg tro at butikkene i sverige har åpent på skjærtorsdag..

Når jeg leser det står de "KØ" med store bokstaver i hodet mitt :)

når jeg tenker på TG står det og "KØ" i hodet mitt :wink: uansett så slipper man ikke unna kø når man skal ta en svenskehandel da! og det er ikke sikkert at alle stedene er like belastet som svinesund..

vi skulle til charlottenberg? eller no.. lov å håpe at det er mindre kø der!

Lenke til kommentar

Charlottenberg er jo ganske langt sør da. Jeg er ikke sikker, men det må da gå ann å finne et lite tettsted rett over gresa som har butikker med det vi trenger. Mitt forslag er å kjøre så rett øst som mulig (Elverum - Trysil). men hvis det er noen "lokal folk" som kan argumentere for elelr i mot dette er jeg selvsagt åpen for forslag.

Lenke til kommentar
Noen som blir med en svipptur over grensa og kjøper brus onsdag formiddag? tenkte at det skjer jo ikke så me da allikevel :) så hvis det er flere som kommer tidlig somhar lyst til å bli med så bare regger vi oss og blir borte noen timer. Foreløpig er planen å ta bilen til allyse.
Of course...

skal opp klokken 5 :grumpy: oppe på toget til stavanger..sette meg ned i en bil og plage allyse i 14 timer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...