allyse Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 3 dager til jeg er på veien Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 3 dager til jeg er på veien 4 dager til jeg er på (av) veien.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Noen som blir med en svipptur over grensa og kjøper brus onsdag formiddag? tenkte at det skjer jo ikke så me da allikevel så hvis det er flere som kommer tidlig somhar lyst til å bli med så bare regger vi oss og blir borte noen timer. Foreløpig er planen å ta bilen til allyse. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg kunne egentlig tenkt meg det.. men det blir så stress å først regge seg, bære inn utstyr og så ut å kjøre.. trokke hodet mitt takler det tror vi venter med å reise til torsdags formiddag.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 skjærtorsdag? tror du det er mange butikker oppe da? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 skjærtorsdag? tror du det er mange butikker oppe da? jeg tror faktisk at butikkene i sverige har åpent da! hvis jeg ikke husker helt feil.. noen som kan bekrefte/avkrefte dette? edit: fant no saker her.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=263514 utifra dette så vil jeg tro at butikkene i sverige har åpent på skjærtorsdag.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg tror faktisk at butikkene i sverige har åpent da! hvis jeg ikke husker helt feil.. noen som kan bekrefte/avkrefte dette? edit: fant no saker her.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=263514 utifra dette så vil jeg tro at butikkene i sverige har åpent på skjærtorsdag.. Når jeg leser det står de "KØ" med store bokstaver i hodet mitt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg tror faktisk at butikkene i sverige har åpent da! hvis jeg ikke husker helt feil.. noen som kan bekrefte/avkrefte dette? edit: fant no saker her.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=263514 utifra dette så vil jeg tro at butikkene i sverige har åpent på skjærtorsdag.. Når jeg leser det står de "KØ" med store bokstaver i hodet mitt når jeg tenker på TG står det og "KØ" i hodet mitt :wink: uansett så slipper man ikke unna kø når man skal ta en svenskehandel da! og det er ikke sikkert at alle stedene er like belastet som svinesund.. vi skulle til charlottenberg? eller no.. lov å håpe at det er mindre kø der! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Charlottenberg er jo ganske langt sør da. Jeg er ikke sikker, men det må da gå ann å finne et lite tettsted rett over gresa som har butikker med det vi trenger. Mitt forslag er å kjøre så rett øst som mulig (Elverum - Trysil). men hvis det er noen "lokal folk" som kan argumentere for elelr i mot dette er jeg selvsagt åpen for forslag. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva skal dere i Sverige? handle varm cola? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Noen som blir med en svipptur over grensa og kjøper brus onsdag formiddag? tenkte at det skjer jo ikke så me da allikevel så hvis det er flere som kommer tidlig somhar lyst til å bli med så bare regger vi oss og blir borte noen timer. Foreløpig er planen å ta bilen til allyse. Of course... skal opp klokken 5 oppe på toget til stavanger..sette meg ned i en bil og plage allyse i 14 timer Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 hehe, allyse kjører ikke tilfeldigvis buss elns ? : :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kan bli med på harry handel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 har allyse en lada? mannen bak amotor.no .. har en lada? Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 SNART TG!! Bra jeg ikke skal dit. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 tror han har mazda Mazda er gode ting. Nårtid på dagen åpner TG dørene da? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 TG åpner dørene 09. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå