Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emh, der tar du kraftig feil! For reglene har ena ikke blitt gitt ut enda, og det kommer regler om dette snart sier creewet. Rykter sier at høytalerene ikke kan være større enn skjermen, så det blir jo morro.

Uansett, anlegg = null stemning, ødlegger bare TG for de andrre rundt deg som misliker at du spiller. Hvis det var opp til meg, så gi faen å ta med schtøgge høytalerene!!! DET GJØR MEG PISSED Å SITTE Å HØRE PÅ TRANCE/DRITTMUSIKK et helt fuckings LAN!

Sorry for mit lille utbrudd, men jeg hater de med svære høytalere og dårlig musikk sans.... å da er det snakk om HAT! :evil::evil:

Lenke til kommentar
Emh, der tar du kraftig feil! For reglene har ena ikke blitt gitt ut enda, og det kommer regler om dette snart sier creewet. Rykter sier at høytalerene ikke kan være større enn skjermen, så det blir jo morro.

Uansett, anlegg = null stemning, ødlegger bare TG for de andrre rundt deg som misliker at du spiller. Hvis det var opp til meg, så gi skitt å ta med schtøgge høytalerene!!! DET GJØR MEG PISSED Å SITTE Å HØRE PÅ TRANCE/DRITTMUSIKK et helt fuckings LAN!

Sorry for mit lille utbrudd, men jeg hater de med svære høytalere og dårlig musikk sans.... å da er det snakk om HAT! :evil::evil:

På ditt første punkt tar du smertelig feil. Del lønner seg å følge med ;) (og ikke minst; stole på de som gjør det! )

Fra vegard skjefstad (arrangementssjef) på crewfesten i helga:

"Reglene for høytttalere er enkle - de som klarer seg innenfor den plassen de har uten å knekke plater og overbelaste strømfordelinga - be my guest"

Jeg må si meg enig med Anders, det er utrolig kjipt uten noe lyd, men det er enda kjipere med ensformig lyd (ref, fjorårets Rosa Helikopter).

Så spill mye, spill (passe) høyt, men ikke minst; spill variert musikk, eller la være!

Just my 2 cents. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Når det gjelder lyd på Tg.Så går det som regel greit vist ein holder seg innenfor strømgrensa og greier å få plass til høgtalerne.Men,som eg sa til Anders på forumet.Om lyden plager andre deltakere veldig mykje så vil nok Tg crewet be personen dempe lyden.Og vist ikkje det hjelper.Kutte ledninger (veit at det går ann å skøyte ledningar,men synest at om ledningane blir kytta så bør ein kanskje begynne å ta eit hint)) etc.

Men,vil minne om at Tg03 ikkje er eit db drag uten bil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...