henriksern Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ville bare si tusen takk Xell *digge tskjorte* alle hyll Xell Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Takker, men det er jo adawen som har laga logoen da. Jeg har bare tilpassa den TG og strøket på skjortene (nok jobb det og da ) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hvorfor kan jeg ikke redigere meldingene mine lengre? teit.. takk til alle som gjør noe da jeg ville aldri orket no sånt men det er meg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ps..jeg går under navnet ToRi ..bra service dette her. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Ps..jeg går under navnet ToRI ..bra service dette her. TorI? TRodde det var ei jente jeg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Red amn: liten i (ToRi) Det gjør det mindre femi? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 er det noen som skal ha med anlegg? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 er det noen som skal ha med anlegg? hvis du tar med ett .. eller noen andre her .. så kan jeg ikke love at jeg ikke kommer til banke dritten ut av dere !! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg skal ikke ha med, er jo ikke store problemet hvis noen har med, blir det for slitsomt tar vel tg crewet kablene (?) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 er det noen som skal ha med anlegg? Beregner å ha med amp og høytalere ja Mer lyd = mer stemmning vet du. Er forøvrig ikke restriksjoner egentlig i år. Bare du klarer å få plass til høytalerne, ikke knekke bordet og holder deg under strømgrensa så er det fritt fram. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Emh, der tar du kraftig feil! For reglene har ena ikke blitt gitt ut enda, og det kommer regler om dette snart sier creewet. Rykter sier at høytalerene ikke kan være større enn skjermen, så det blir jo morro. Uansett, anlegg = null stemning, ødlegger bare TG for de andrre rundt deg som misliker at du spiller. Hvis det var opp til meg, så gi faen å ta med schtøgge høytalerene!!! DET GJØR MEG PISSED Å SITTE Å HØRE PÅ TRANCE/DRITTMUSIKK et helt fuckings LAN! Sorry for mit lille utbrudd, men jeg hater de med svære høytalere og dårlig musikk sans.... å da er det snakk om HAT! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Anders Leipsland: tar du med annlegg skal jeg sende den feiteste Nerden der til å Arse knulle deg ... (sitter jo nesten helt rygg i rygg !) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Anders Leipsland: tar du med annlegg skal jeg sende den feiteste Nerden der til å Arse nyte deg ... (sitter jo nesten helt rygg i rygg !) Kan du ikke så opp for deg selv Kebab? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Nå får dere huske på at jeg har som mål og intervjue hw.no rekka på TG :wink: mohahh kan jeg være kyllingmannen/dama som hopper inn og ødelegger? Det er min jobb ( Se Nick ) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Emh, der tar du kraftig feil! For reglene har ena ikke blitt gitt ut enda, og det kommer regler om dette snart sier creewet. Rykter sier at høytalerene ikke kan være større enn skjermen, så det blir jo morro. Uansett, anlegg = null stemning, ødlegger bare TG for de andrre rundt deg som misliker at du spiller. Hvis det var opp til meg, så gi skitt å ta med schtøgge høytalerene!!! DET GJØR MEG PISSED Å SITTE Å HØRE PÅ TRANCE/DRITTMUSIKK et helt fuckings LAN! Sorry for mit lille utbrudd, men jeg hater de med svære høytalere og dårlig musikk sans.... å da er det snakk om HAT! På ditt første punkt tar du smertelig feil. Del lønner seg å følge med (og ikke minst; stole på de som gjør det! ) Fra vegard skjefstad (arrangementssjef) på crewfesten i helga: "Reglene for høytttalere er enkle - de som klarer seg innenfor den plassen de har uten å knekke plater og overbelaste strømfordelinga - be my guest" Jeg må si meg enig med Anders, det er utrolig kjipt uten noe lyd, men det er enda kjipere med ensformig lyd (ref, fjorårets Rosa Helikopter). Så spill mye, spill (passe) høyt, men ikke minst; spill variert musikk, eller la være! Just my 2 cents. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 fjorårets Rosa Helikopter). :x Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei! Når det gjelder lyd på Tg.Så går det som regel greit vist ein holder seg innenfor strømgrensa og greier å få plass til høgtalerne.Men,som eg sa til Anders på forumet.Om lyden plager andre deltakere veldig mykje så vil nok Tg crewet be personen dempe lyden.Og vist ikkje det hjelper.Kutte ledninger (veit at det går ann å skøyte ledningar,men synest at om ledningane blir kytta så bør ein kanskje begynne å ta eit hint)) etc. Men,vil minne om at Tg03 ikkje er eit db drag uten bil Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nå får dere huske på at jeg har som mål og intervjue hw.no rekka på TG :wink: mohahh kan jeg være kyllingmannen/dama som hopper inn og ødelegger? Det er min jobb ( Se Nick ) men skal du på tg da? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hei! Men,vil minne om at Tg03 ikkje er eit db drag uten bil Synd jeg må ta ut basskassa da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå