Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå får dere huske på at jeg har som mål og intervjue hw.no rekka på TG :wink: mohahh

kan jeg være kyllingmannen/dama som hopper inn og ødelegger? :woot:

du kan få bli med i GGW@TG!

huh?

ggw? gangbang gay wankers? ^^ oki! I'm in!

hm. why lukter det øl av uteliggervantene mine?

Lenke til kommentar

Til dere som er usikker på størrelse: skjortene jeg bruker er L.O.G.G tskjorter fra H&M. Jeg antar at størrelsene er midt på treet. Logoen er trykt på langs av et a4 ark og skjorta på bilde er en M, så der kan dere få en liten indikasjon på vidden på skjorta. Når jeg var og handlet skjorter til de første trykkene i dag hadde de fa XS til XL. JEg vet at de har hatt XXL også, men de hadde ingen der akkurat nå så jeg kan ikke love at jeg kan skaffe det.

Anders; du har bestilt, phunkee, XL.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått opdatert litt på "Info-sidene". Sidene har fortsatt lite innhold (understatment of the year), men jeg har desverre litt for få timer i døgnet for tida, så hvis det er noen som har lyst/tid til å bidra med innholdet i strukturen er dere hjertelige velkomende.

Men nå har det i hvert fall kommet opp info om hvor vi sitter og om t-skortene.

Lenke til kommentar

Hei Xell!

Synest layouten på #hw.no skjortene vart fin.Du har registrert mailen du fekk fra meg for lenge siden om bestilling? Nick : Hassan og XL.

Vil du vi skal forhåndsbetale eller betale ved mottat t-skjorte?

Forhåndsbetaling hadde kanskje vært greiast?Så slepper alle å måtte ta ut penger (sikkert ikkje alle som husker på å ha lagt av 70 kroner i kontanter).

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått opdatert litt på "Info-sidene". Sidene har fortsatt lite innhold (understatment of the year), men jeg har desverre litt for få timer i døgnet for tida, så hvis det er noen som har lyst/tid til å bidra med innholdet i strukturen er dere hjertelige velkomende.

Men nå har det i hvert fall kommet opp info om hvor vi sitter og om t-skortene.

Supert:)

Lenke til kommentar

Hassan: bestillingen er notert :)

For de som vil forhånsdbetale er det fint. Det er ikke så mange skjorter som er bestilt at det blir et kjempeproblem for meg å legge ut, men hvis noen synes det er greiere å sette inn penger på en konto så bare si ifra (mail eller pm)

Jeg har bestillinger fra disse:

Hartge

allyse

|King_Mephisto|

Hassan

phunkee

ToRi

K-DoG

Dersom det er flere som vil ha så mail meg. Prisen er 70kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...