SirHartge Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Nå får dere huske på at jeg har som mål og intervjue hw.no rekka på TG :wink: mohahh kan jeg være kyllingmannen/dama som hopper inn og ødelegger? du kan få bli med i GGW@TG! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 GGW@TG! ??? what is this Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nå får dere huske på at jeg har som mål og intervjue hw.no rekka på TG :wink: mohahh kan jeg være kyllingmannen/dama som hopper inn og ødelegger? du kan få bli med i GGW@TG! huh? ggw? gangbang gay wankers? ^^ oki! I'm in! hm. why lukter det øl av uteliggervantene mine? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 ggw? gangbang gay wankers? ^^ oki! I'm in! Girls Gone Wild @ TG. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Girls Gone Wild @ TG. Gleder meg til TGTV Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvilken font skal vi ha på nickene? Kom med forslag folkens.... og prøv og kom til en enighet blandt de som skal ha tskjorter Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Liten Arial bold (12 eller mindre), Verdena, og aldeles ikke Comic Sans. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Girls Gone Wild @ TG....... den tenker jeg hadde blitt populær ... blant enkelte med en .... litt syk fetish" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvilken font skal vi ha på nickene? Samme font som adawen har brukt i logoen. sosohal: 12??? Vi skal kunne *se* nickene Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har begynt å sette sammen noen forslag. Bruker samme som adawen har brukt (arial black, normal/italic) både på nick og The Gathering 2003 teksten. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 T-skjortene blir skikkelig bra IMHO. Sjekk resultatet: rygg m/logo og front m/nick Foreløpig 6 stykk som har bestilt. Dersom flere er interisert så mail meg med størrelse og nick. Skjortene kommer på kr70. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Kult!! Jeg har bestillt håper jeg, Hartge og str M. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva gjør jeg når jeg ikke aner hvilken størrelse jeg har? Torr jeg er ca 170 cm elns. Snaut kanskje. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg SKAL ha ... (må da bli K-DoG str det .. vet jeg ikke .... jeg har t-skjorter helt fra S til XXL .. og alle passer Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva gjør jeg når jeg ikke aner hvilken størrelse jeg har? Torr jeg er ca 170 cm elns. Snaut kanskje. 1. Spør mamma 2. Finn alle t-skjortene dine og let etter en "L" "S" eller "M". Vil anta du er en M eller L. Xell: har jeg bestilt? Og i så fall, hvilket nick? edit: knalltøffe t-skjorter hvertfall Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Til dere som er usikker på størrelse: skjortene jeg bruker er L.O.G.G tskjorter fra H&M. Jeg antar at størrelsene er midt på treet. Logoen er trykt på langs av et a4 ark og skjorta på bilde er en M, så der kan dere få en liten indikasjon på vidden på skjorta. Når jeg var og handlet skjorter til de første trykkene i dag hadde de fa XS til XL. JEg vet at de har hatt XXL også, men de hadde ingen der akkurat nå så jeg kan ikke love at jeg kan skaffe det. Anders; du har bestilt, phunkee, XL. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nå har jeg fått opdatert litt på "Info-sidene". Sidene har fortsatt lite innhold (understatment of the year), men jeg har desverre litt for få timer i døgnet for tida, så hvis det er noen som har lyst/tid til å bidra med innholdet i strukturen er dere hjertelige velkomende. Men nå har det i hvert fall kommet opp info om hvor vi sitter og om t-skortene. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei Xell! Synest layouten på #hw.no skjortene vart fin.Du har registrert mailen du fekk fra meg for lenge siden om bestilling? Nick : Hassan og XL. Vil du vi skal forhåndsbetale eller betale ved mottat t-skjorte? Forhåndsbetaling hadde kanskje vært greiast?Så slepper alle å måtte ta ut penger (sikkert ikkje alle som husker på å ha lagt av 70 kroner i kontanter). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Nå har jeg fått opdatert litt på "Info-sidene". Sidene har fortsatt lite innhold (understatment of the year), men jeg har desverre litt for få timer i døgnet for tida, så hvis det er noen som har lyst/tid til å bidra med innholdet i strukturen er dere hjertelige velkomende.Men nå har det i hvert fall kommet opp info om hvor vi sitter og om t-skortene. Supert:) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hassan: bestillingen er notert For de som vil forhånsdbetale er det fint. Det er ikke så mange skjorter som er bestilt at det blir et kjempeproblem for meg å legge ut, men hvis noen synes det er greiere å sette inn penger på en konto så bare si ifra (mail eller pm) Jeg har bestillinger fra disse: Hartge allyse |King_Mephisto| Hassan phunkee ToRi K-DoG Dersom det er flere som vil ha så mail meg. Prisen er 70kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå