Gå til innhold

#hw.no rekka @ TG

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
27 m blir nok til for stort.

Vi kan da skrive noe som: Hardware.no rekken eller.no slikt, vet ikke helt jeg, jeg vil ikke ta denne besluttningen :wink:

Folk kan da komme inn med noen forslag?

vel som du ser i topicen så gjelder dette #hw.no (altså den uoffisielle IRC kanalen .. på undernett) ... jupp...

Lenke til kommentar

Tok et ca mål og den er jo f'en meg ikke 27 meter. Nærmere 15, men pytt sann. Er jo forøvrig 140cm bred og det er for mye, tenkte enten å legge den dobbelt så man lettere kan skrive på begge sider uten at det skinner gjennom eller klippe den i to.

sosohal: Den må festes slik at vi som sitter på hw.no rekka ser under den, ellers vil vi føle oss litt innestengt. Da vil også banneren bli mest mulig synlig i flest steder i salen, og det er jo kult :D At noen ikke-hw.no folk mister utsikt bryr oss mindre.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor mange meter rekkene blir da, men her en liten ide.

Først strekker vi banneret over #hw.no hodene på rekke1 (altså fra første person, til siste person på rekke 1 så over til den andre rekka, og ned til den siste personen. Over hvert hode skriver vi nicket til den aktuelle personen. og på overgangen mellom rekkene skriver vi det #hw.no stashet...

Lenke til kommentar

Akkurat nå er det 9 personer på C8. Det gir 7.2meter. På C7 er det 8 (10 om du tar med meg) personer som gir 6.40 (8.0) meter. I tillegg kommer avstanden mellom radene.

Å skrive veldig mye på TG tror jeg neppe er spesielt smart. Å få nickene over hodet på folk vil kreve både måling og tid (+ tusjer, kan vel neppe bruke spraylakk i hallen ;)

men "proud members of #hw.no @ undernet" er ingen dum idé, dog det blir litt langt. Teksten bør ikke være lengre enn at alt kommer på "en side". Ingen som gidder å vandre rundt plassen vår for å få lest alt.

En mulighet er da f.eks å korte det ned til enkle og greie "#hw.no @ undernet".

Det bør vel kanskje også merkes at vi er fra forum.hardware.no og ikke bare #hw.no. Tross alt ikke alle som henger på den kanalen ;)

Lenke til kommentar

vel vel ...

men kan noe fortelle meg hvem på de 2 radene som er #hw.no folk? ..

giddr ikke sitte i lang tid å klikke på hver plass osv....

C.jpg

vet den "røde" er meg .. og den under der er pFxP (i ca4 plasser under han kommer det noen venner av han ...)

men hvem/hvor er resten

(som sagt .. gidder ikke bruke tid på det selv ..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...