Dikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Skal dere ha #hw.no-rekke-t-skjorter ? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hmmm, skal vi ha banner over rekka? Det hadde vært tøft da... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 .skaarj , har tenkt på det der selv. og vi må jo ha det Eneste minus er at vi bor i alle landsdeler så det blir til at 1 eller 2 må gjør jobben. Har ikke noe imot å gjøre det jeg og vi kan jo alltids ha flere for å marke HW.no's høyborg men hvor i huleste får man tak i sånn hvit lang banner man kan skrive på? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hamar er for longt vekke Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hmm, det er vell en eller annen tøy handler der i sør-norge? Kan jobare kjøpe et hvitt langt flagg... Jeg bor personlig i Kirkenes, så det blir litt verre her... :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 .skaarj , har tenkt på det der selv. og vi må jo ha det Eneste minus er at vi bor i alle landsdeler så det blir til at 1 eller 2 må gjør jobben. Har ikke noe imot å gjøre det jeg og vi kan jo alltids ha flere for å marke HW.no's høyborg men hvor i huleste får man tak i sånn hvit lang banner man kan skrive på? Kan alltids bruke laken? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 .skaarj , har tenkt på det der selv. og vi må jo ha det Eneste minus er at vi bor i alle landsdeler så det blir til at 1 eller 2 må gjør jobben. Har ikke noe imot å gjøre det jeg og vi kan jo alltids ha flere for å marke HW.no's høyborg men hvor i huleste får man tak i sånn hvit lang banner man kan skrive på? Jeg hadde stikki på ett tekstil utsalg, funni noe gi bort tøy, brukt spray lakk til å skrive med Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei! Eg er veldig fornød med å sitte ved siden av Xell slik som eg gjorde i fjor Når det gjelder logo så synest eg hardware.no logen er fin.Men,om vi bør velge den er eit anna spørsmål. Når det gjelder banner til å ha med seg på Tg03 så hadde det vært kjekt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Det er noen som har "etterlyst" sorte tskjorter som et alternativ, selvom dette blir dyrere, men jeg gidder ikke lete etter billige sorte tsjorter før jeg vet om vi har et trykk som passer på sorte skjorter også. Hvit skjorter fungerer helt fint. Vi skal prøve å få til en logo, soso har ansvaret for dette. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 fint. Da lener jeg meg tilbake og venter så lange. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er noen som har "etterlyst" sorte tskjorter som et alternativ, selvom dette blir dyrere, men jeg gidder ikke lete etter billige sorte tsjorter før jeg vet om vi har et trykk som passer på sorte skjorter også. Hvit skjorter fungerer helt fint. Vi skal prøve å få til en logo, soso har ansvaret for dette. Da får de "%¤@$ n00bene av noen oper på #HW.no slutte å skifte topic! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Slik som dette: > Lagre .psd-fila som EPS, så kan du resize til krampa tar deg. Kan en få vektor format av en logo. hva om man har en gif som er kryma ned så alt er kornete da? Det trikset der funka i hvertfall ikke hos meg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 [hva om man har en gif som er kryma ned så alt er kornete da? Det trikset der funka i hvertfall ikke hos meg. Du må ha ukomprimert fil, en gif er jo komprimert. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hehe, ja så da står problemet ved like: de logoene har et format det igner seg dårlig å manipulere for å ha på ei t-skjorte. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Gjett hvem som har vært på Jysk og kjøpt ett lite lommetørkle på 1.4x27meter Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Gjett hvem som har vært på Jysk og kjøpt ett lite lommetørkle på 1.4x27meter en bonde i fra toten? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hmmm, skal vi ha banner over rekka? Det hadde vært tøft da... hadde du en idé om hva man skulle skrive på denne? og bør den gå langs rekka eller henge over ganga? eller kanskje begge deler? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 siden den er på 27 meter så går det jo fint å ta over ganger OG langs rekka .. . og helt sikker engod del ekstra .. så den kan vel gå 2 ganger over gangen .. og en gang langs rekka .. eller .... du skjønner .. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Vel vel, trenger ikke bruke hele saken da men for meg har det ikke noe å si om vi bruker 7 eller 27 meter Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Heng den opp så den skygger for mange folk (men ikke meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå