Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om emnetittelen ikkje er god nok kan de gjerne komme med forslag. Hadde problem med å finne noko bra emnetittel. Eg har ei oppgåve om å sette opp ein tabell. Det skal vere for innkjøp av mobiltelefon. Det som skal vere med er Innkjøpspris, kva ein skal gonge med osv. og så til slutt då salspris. Dette er i utgangspunktet ikkje noko stort problem å få til i excel. Eg kan ta eit døme av det eg treng hjelp til: Det første eg vil få til er dette: (skriv eit døme sidan eg har vanskelig for å forklare det annleis) Om innkjøpsprisen til ein tlf er 1000kr. Så får du 2000kr frå f.eks. netcom for å selge dette abbonomentet med telefonen. Dette betyr at ein har ein forteneste på da 1000kr. Då vil det, om eg har såtte det opp i tabell i excel, sjå ut som salsprisen er -1000. (om ein reknar slik: innkjøpspris-det ein får frå netcom for å selge abb.=utsalspris) <- Dette er sjølvsagt ikkje heilt naturtro med verkelegheita, men det får duge som eit eksempel Salsprisen vil gjerne forandre til 1kr dersom prisen salsprisen er mindre enn -x kr. Det andre eg gjerne vil få til, er at utsalsprisen skal rundast av frå for eksempel 2551 til 2549 eller noko sånt. Til typiske butikkprisar. Det tredje er at når ein sel ei vare, brukar ein ofte ei kalkyle. Dersom kalkyla f.eks. er 2, så vil eg bruke den gjennom heile reknestykket. Problemet kjem når ein ikkje klarar å få nok forteneste, eller sel mobiltelefonen med tap. Då vil eg at programmet automatisk skal plusse f.eks. 500kr på prisen slik at ein sel mobiltelefonen med forteneste. Dette er sannsynligvis dårlig forklart då eg har store problem med å få fram det eg vil akuratt her. Om det er for dårlig skal eg prøve å omformulere meg. Spørsmålet mitt er om dette i det heile tatt er mogleg i excel? Eller liknande program? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja Excel er som skapt for dette. Det er litt uklart for meg hva du kan i Excel og hva av dette du greier å løse selv. Hvis du er helt blank, så bruker du tiden bedre med en lærebok et par dager. Spesielt om du faktisk skal drive business med dette på alvor. Uansett, for å hjelpe deg i gang må jeg vite Excelversjon og språkversjon. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) 1.)Raude (negative) tal skal ikkje gongast med kalkylen. Er det meir enn 300kr (som då blir fortenesten) skal det då stå 1kr i staden for 300kr. 2.)Avrunding av prisar. Slik som her: 1457,60 kan f.eks avrundast til 1459. 3.)Når det blir mindre forteneste enn 300kr skal det skifte til denne formelen: netto + kr.300 + moms = utsalg slik at ein sikrar at ein får ein forteneste på salget Brukar norsk excel versjon 2002. Kan få versjon 2007 eller open office om det er stor forskjell Endret 30. mars 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det nokon som kan hjelpe meg? Noko eg burde forklare annleis? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Sorry, jeg så ikke oppfølgingen din. Skal titte på matematikken ved første anledning. Begynner nå. Edit: Jeg skjønner dessverre ikke forretningslogikken helt, men jeg tror disse tre teknikkene dekker det du trenger: Bruke det største tallet av 1 og en variabel (her celle A1): =STØRST(A1;1) Bruke det minste tallet av 1 og en variabel (her A1): =MIN(A1;1) Lage "Elkjøp-priser" fra en variabel (her A1): =AVRUND.GJELDENDE.MULTIPLUM(A1;100)-1 Denne runder opp til neste 100 og trekker fra 1. Erstatt 100 med 50 i formelen for opp til nærmeste 50. Beste hilsen Harald Endret 14. april 2008 av Harald Staff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Sorry, jeg så ikke oppfølgingen din. Skal titte på matematikken ved første anledning. Begynner nå. Edit: Jeg skjønner dessverre ikke forretningslogikken helt, men jeg tror disse tre teknikkene dekker det du trenger: Bruke det største tallet av 1 og en variabel (her celle A1): =STØRST(A1;1) Bruke det minste tallet av 1 og en variabel (her A1): =MIN(A1;1) Lage "Elkjøp-priser" fra en variabel (her A1): =AVRUND.GJELDENDE.MULTIPLUM(A1;100)-1 Denne runder opp til neste 100 og trekker fra 1. Erstatt 100 med 50 i formelen for opp til nærmeste 50. Beste hilsen Harald Den siste formelen skjønte eg og den var svært hjelpsam. Tusen takk Dei to første skjønar eg ikkje kva det skal brukast til. Kan du ver så snill forklare dette nærare? Går alle desse formlane i excel 02? Eg legg ved excel fila: http://www.freefilehoster.com/view_file.ph...view=1145133567 eller: http://rapidshare.com/files/107534725/mobi...lator2.xls.html eller: http://www.gigasize.com/get.php?d=4tw2b4dxmyd Som du skjønar begrensar excelferdigheitene mine til det heilt enkle. Om det krevst for å klare å lage eit slikt skjema prøvar eg meg gjerne på ein tutorial. EDIT: Ignorer celle D1,E1,F1,G1,H1,I1,J1 og K1. Altså der det står ring kontant, fri 60 osv. det var berre ein glipp frå mi side. Endret 14. april 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Beklager, jeg skjønner ikke arket ditt og hva det gjør. Du må nok forklare nøyere. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå